Fr

BLUE

De Lijn positioneert zich als motor voor duurzamer Vlaanderen

Donderdag 30 Juni 2022

De Lijn positioneert zich als motor voor duurzamer Vlaanderen

In samenwerking met Accenture Song geeft De Lijn invulling aan zijn nieuwe positionering, die focust op steeds duurzamer reizen met minder CO2-uitstoot. De nieuwe campagne nodigt ons uit om na te denken over onze mobiliteit en de soms automatische reflex om voor elke reis de auto te nemen.
 
De campagne wordt ingezet op TV, OLV en radio, ze belicht de reiziger in al zijn diversiteit: forenzen, occasionele gebruikers, maar ook mensen die bus of tram combineren met fietsen of wandelen.
 
De spot werd geregisseerd door Kate McMullen in een productie van Hamlet; de radiospots zijn van RAF.
 
Nog even preciseren dat De Lijn en Accenture Song ook strategisch zullen werken aan de verbetering van de dienstverlening en de klantentevredenheid via enquêtes, en aan nieuwe aanbiedingen die aansluiten op de mobiliteitsambities van De Lijn.

Archief / BLUE