Fr

Media Marketing

ONZE ABONNEMENTEN

  • MM E-NEWS

    Onze dagelijkse digitale newsletter overloopt de actualiteit in de binnen- en buitenlandse marcom sector. De business van de bureaus, communicatiecampagnes, de actualiteit van de media en de merken, people, een agenda en jobaanbiedingen… het staat allemaal in MM e-news dat elke dag een zorgvuldige selectie van duidelijk gerangschikte informatie verstuurt. Zo blijft u steeds op de hoogte en verliest u geen tijd. 4000 opt-in verzendingen per dag – openingspercentage: 44%.

  • MM.be

    Met een gemiddelde van 30.000 sessies en 12.000 gebruikers per maand presenteert de freemium site mm.be informatie die verrijkt werd met dossiers, interviews, video’s en onmisbare links om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws en de recentste trends in de marcom sector, zowel in België als in het buitenland. Naast de Agency Selector, een overzicht van de Belgische communicatiebureaus, biedt mm.be ook een repertorium met de beste campagnes, creatieve rankings, researchpresentaties en een uitgebreide selectie jobaanbiedingen.

  • MM Brunch

    Elke zondag boeit MM Brunch zijn lezers met exclusieve interviews, columns en opiniestukken, bovenop een beknopte synthese van de afgelopen week, de campagne van de week, de Milky Way en de uittip van de dag. 4000 opt-in verzendingen per week – openingspercentage: 35%.

  • MM Best of Research

    Elke maand brengt MM Best of Research een selectie van de voornaamste marcom en mediastudies uit binnen- en buitenland. 4.000 verzendingen opt-in verzendingen per week – openingspercentage: 40%.

  • MM Blue

    MM Blue is een Maandelijkse nieuwsbrief die zich tot doel stelt marketeers de sleutels aan te reiken om beter in te spelen op de uitdagingen geboden door duurzaamheid in ruime betekenis en de nieuwe benaderingen van D&I.

  • MM Tech

    Digital en de technologieën die ermee verbonden zijn, hebben een almaar grotere impact op de ontwikkeling van bedrijven en marketing in ruime betekenis. Augmented:virtual reality, kunstmatige intelligentie, blockchain, programmatic enzovoort, al deze technologieën op basis van data en het toenemende aantal digitale touchpoints bieden marketeers, bureaus en publishers nieuwe kansen.

    MM Tech is een multichannel concept dat de evolutie van al deze technologieën op de voet wil volgen en hun impact op de marketingspelers, communicatie en media wil duiden.

    MM Tech bestaat uit een wekelijkse nieuwsbrief en uit de MM Tech Club die elke maand de gebruikers en de spelers van de technologie zal samenbrengen om hun ervaringen en toekomstperspectieven te delen in afterwork modus.

  • MM MAG DIGITAL

    Ons nieuwe digitale en interactieve magazine (publicatie lente 2023) geeft een originele stem in de marcom-sector door middel van diepgaand behandelde en regelmatig bijgewerkte thematische dossiers, debatten, enquêtes en analyses over de belangrijkste uitdagingen van de sector, evenals portretten en interviews met belangrijke spelers in onze markt.

Voor meer informatie neemt u contact op met Serge De Schryver.

MEDIA MARKETING is een uitgave van MARCOM WORLD SRL en biedt een reeks business-to-business producten voor de marketing- en communicatiesector.

Media Marketing is partner van de UBA Academy en de Effie en sponsor van de BMMA en Creative Belgium .