SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

ONS ABONNEMENT

Abonnement voor 1 bedrijf / 5 medewerkers .

580excl. BTW

abonnement

Ons abonnement omvat:

MM e-News (5x) + mm.be (5x) + MM Afterwork (5x) + MM Brunch (5x) + MM Best of Research (5x) + MM Creativity (5x) + MM Quarterly (1x).

Een abonnement nemen(580€ excl. BTW )

MM E-NEWS (x5)

MM - Digital

Onze dagelijkse digitale newsletter overloopt de actualiteit in de binnen- en buitenlandse marcom sector. De business van de bureaus, communicatiecampagnes, de actualiteit van de media en de merken, people, een agenda en jobaanbiedingen… het staat allemaal in MM e-news dat elke dag een zorgvuldige selectie van duidelijk gerangschikte informatie verstuurt. Zo blijft u steeds op de hoogte en verliest u geen tijd. 4000 opt-in verzendingen per dag – openingspercentage: 44%.

MM AFTERWORK (x5)

MM - Digital

Omdat het leven meer is dan reclame alleen, stuurt de redactie van Media Marketing elke vrijdag haar persoonlijke selectie voor een inspirerend weekend. MM Afterwork verlaat bewust de platgetreden paden van het marcom nieuws om nieuwe adresjes, leuke tips en fijne activiteiten voor tijdens het weekend te verzamelen. 4.000 opt-in verzendingen per week – openingspercentage: 35%.

MM Best of Research (x5)

MM - Digital

Elke maand brengt MM Best of Research een selectie van de voornaamste marcom en mediastudies uit binnen- en buitenland. 4.000 verzendingen opt-in verzendingen per week – openingspercentage: 40%.

MM Best of Cannes (x5)

MM - Digital

Om de twee maanden prikkelt MM Creativity uw zintuigen en emoties met creatieve onderwerpen in ruime betekenis. Architectuur, design, muziek, regie, vormgeving, fotografie, schilderkunst en... reclame natuurlijk. 4000 opt-in verzendingen per editie – openingspercentage: 40%.

MM.BE (x5)

MM - Digital

Met een gemiddelde van 30.000 sessies en 12.000 gebruikers per maand presenteert de freemium site mm.be informatie die verrijkt werd met dossiers, interviews, video’s en onmisbare links om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws en de recentste trends in de marcom sector, zowel in België als in het buitenland. Naast de Agency Selector, een overzicht van de Belgische communicatiebureaus, biedt mm.be ook een repertorium met de beste campagnes, creatieve rankings, researchpresentaties en een uitgebreide selectie jobaanbiedingen.

MM Brunch (x5)

MM - Digital

Elke zondag boeit MM Brunch zijn lezers met exclusieve interviews, columns en opiniestukken, bovenop een beknopte synthese van de afgelopen week, de campagne van de week, de Milky Way en de uittip van de dag. 4000 opt-in verzendingen per week – openingspercentage: 35%.

MM Creativity (x5)

MM - Digital

Om de twee maanden prikkelt MM Creativity uw zintuigen en emoties met creatieve onderwerpen in ruime betekenis. Architectuur, design, muziek, regie, vormgeving, fotografie, schilderkunst en… reclame natuurlijk. 4000 opt-in verzendingen per editie – openingspercentage: 40%.

MM Quarterly (x1)

MM - PRINT

Ons driemaandelijkse magazine is de referentietitel voor de marcom sector. Het verschijnt in beide landstalen in twee aparte edities (een Frans- en Nederlandstalige) en vormt een originele stem in de sector, aan de hand van sterke themadossiers die grondig uitgespit worden, debatten, onderzoeken, interviews en analyses van de grote marcom kwesties. De verspreiding bedraagt 2000 exemplaren.

Een abonnement nemen(580€ excl. BTW )

Voor meer informatie neemt u contact op met Jehan Coppé.



MEDIA MARKETING is een uitgave van MARCOM WORLD NV en biedt een reeks business-to-business producten voor de marketing- en communicatiesector.

Media Marketing is lid van de UPP, B2B Press, OPPA Belgium, het IAB en Feweb, partner van de UBA Academy en de Effie en sponsor van de BMMA en Creative Belgium .





INTERVIEW

Francis Goffin:

Francis Goffin: "De toekomst van de radio is hybride"



DOSSIER  



Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AI en marketing: wat zijn de mogelijkheden en ambities voor de toekomst?  


Nog maar eens een artikel over artificiële intelligentie, hoor ik je al zeggen. En inderdaad, van de grootste optimisten tot de ergste pessimisten, iedereen doet zijn zegje over dit onderwerp....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wim Vermeulen (Dentsu Aegis Network): "We zijn toe aan een herziening van het marketingvak"  


Wim Vermeulen schreef met ‘Marketing voor de Mad Men van morgen’ een uitermate bevattelijk en actueel boek over hoe marketeers hun merk in de markt moeten zetten in een postdigitale wereld met een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier