SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

MM REPORT

Het MM Report is de jaarlijkse rangschikking van de Belgische reclamebureaus die het best presteren in de jacht op creatieve prijzen in binnen- en buitenland. Het klassement wordt opgesteld op basis van de CCB Awards. Die kennen ter herinnering 10 punten toe voor een Grand Prix, 7 punten voor een Gold, 5 punten voor een Silver, 3 punten voor een Bronze en tot slot een punt voor een finaleplaats. Alle andere competities zijn internationaal en leveren X% van de eerder genoemde punten op, al naargelang hun belang inzake de inschrijvingen voor de competitie: Cannes Lions (150%), NYF International Advertising Awards Webby Awards, en One Show (140%), LIA en Clio Awards (130%), Eurobest (120%) en de Epica en Shark Awards (110%).

Selecteer het jaar :
 







INTERVIEW

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier