-
Digitale reclame rondt (ruimschoots) kaap van 100 miljard euro in Europa
Donderdag 22 Mei 2025
-
Belgian Video Monitor buigt zich (ook) over 'cord cutting'
Donderdag 22 Mei 2025
-
GroupM werkt Belgian Video Monitor bij en richt de blik op CTV
Woensdag 21 Mei 2025
-
1,5 seconde: volstaat dat echt om je een advertentie te herinneren?
Maandag 19 Mei 2025
-
EACA reageert op ambities van Meta AI: "Platformen bestaan niet in een vacuüm"
Dinsdag 20 Mei 2025
-
UBA, ACC en UMA presenteren Pitch Guidelines
Dinsdag 20 Mei 2025
-
Musk vs WFA: adverteerders pleiten uitzondering van onbevoegdheid
Donderdag 15 Mei 2025
-
Marc Frederix treedt toe tot EASA-board
Vrijdag 25 April 2025
-
D&AD: twee Graphite Pencils voor Czar, Wood voor Happiness en BeInfluence
Vrijdag 23 Mei 2025
-
Zeven Belgische shortlists op D&AD
Donderdag 22 Mei 2025
-
Twee Belgische Pencils op D&AD New Blood
Dinsdag 20 Mei 2025
-
AMMA: EssenceMediacom, Wavemaker en dentsu maken kans op titel van Media Agency of the Year
Maandag 19 Mei 2025
-
Ikea organiseert opnieuw 's lands grootste tweedehandsmarkt
Donderdag 8 Mei 2025
-
Dopper wil af van verpakt water
Woensdag 30 April 2025
-
Influence als hefboom voor transitie, door Sabrina Bulteau (Sench)
Dinsdag 29 April 2025
-
'Reef Builders' van AMV BBDO zet Sheba Hope Grows-programma in de kijker
Zondag 27 April 2025
-
OpenAI neemt startup van Jony Ive over voor 6,5 miljard dollar
Donderdag 22 Mei 2025
-
CTV in prime time van de MM Tech Club
Donderdag 22 Mei 2025
-
Open Web Index: op weg naar Europese digitale soevereiniteit
Donderdag 22 Mei 2025
-
Hubvisor werkt aan opschonen van programmatic keten
Donderdag 22 Mei 2025