SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

 EDITOR'S PICK

  

TBWA in freestyle modus voor Yugo  


TBWA in freestyle modus voor Yugo

TBWA bedacht een creatief pareltje ter gelegenheid van de lancering van Yugo, een nieuwe bundel van Telenet die zich specifiek richt naar millennials.

De uitdaging was meervoudig. Eerst en...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Meer dan 60% van de top 50 adverteerders verminderden hun offline bestedingen in 2018  


Meer dan 60% van de top 50 adverteerders verminderden hun offline bestedingen in 2018

Uit de MDB Nielsen-gegevens voor de offline media blijkt een nieuwe daling van de reclamebestedingen van 1,3% bij constante gegevens voor 2018 (vs. -2,7% in 2017).
Zoals Space aangeeft in zijn...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

CIM RAM: StuBru opnieuw beter in de vijfde golf  


CIM RAM: StuBru opnieuw beter in de vijfde golf

Het CIM publiceerde zopas de resultaten van de vijfde golf van zijn CIM RAM studie. Die betreft de periode van september tot december 2018.

Als we aan Nederlandstalige zijde kijken naar de...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Belgische media & marcom engageren zich mee voor Klimaatmandaat  


Belgische media & marcom engageren zich mee voor Klimaatmandaat

Om de Belgen op te roepen zich uit te spreken voor een krachtig klimaatbeleid (met een klimaatwet, een investeringsplan en een klimaatraad), wordt ‘Sign for my Future’ in het leven geroepen; het...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Waarom de podcast zich verder zal ontwikkelen  


Waarom de podcast zich verder zal ontwikkelen


“Podcasting is vooralsnog een nichesegment in België, maar de populariteit van podcasting in de Verenigde Staten (met momenteel een penetratie van 20%) zal uiteindelijk ook ons land te beurt...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen


 FOREIGN AFFAIRS

  

Het liefdevolle afscheid van Lee Clow


Het liefdevolle afscheid van Lee Clow

Lee Clow, “de shaman van TBWA\Chiat\Day” zoals de Amerikaanse pers hem noemt en een van de meest emblematische reclamemensen van de afgelopen 50 jaar, koos Valentijn om in een liefdesbrief aan het...

en savoir plus

Egta roept 2019 uit tot het jaar van audio  


Egta roept 2019 uit tot het jaar van audio

Ter gelegenheid van Radio Day (die vandaag plaatsvindt) lanceren de radiozenders en hun reclameregies bij monde van egta een oproep aan de industrie om het medium te vieren. Daartoe verzamelde de...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

De zeven werelden van Ridley Scott voor Hennessy


De zeven werelden van Ridley Scott voor Hennessy

Ridley Scott blijft maar voor de reclame draaien. Na zijn spot voor Turkish Airlines, komt de 81-jarige regisseur nu met een nieuwe creatie van DDB Parijs voor de cognac van Hennessy X.O. Zoals de...

en savoir plus

W + K São Paulo maakt een eindeloze film voor Old Spice


W + K São Paulo maakt een eindeloze film voor Old Spice

Wieden + Kennedy São Paulo maakte de langste reclamefilm uit de geschiedenis… een exemplaar dat nooit eindigt. De spot wordt online uitgezonden en prijst de Durascent-technologie van de nieuwe Old...

en savoir plus

Influencer of volger: Diesel heeft gekozen


Influencer of volger: Diesel heeft gekozen

Publicis Italy zet zijn uitstekende saga voor Diesel verder. Voor de lentecollectie lanceerde het hippe kledingmerk een nieuwe geestige campagne die licht de draak steekt met influencers en de...

en savoir plus

 

CAMPAIGN OF THE WEEK

BBDO zegt het met dozen voor Lidl

BBDO zegt het met dozen voor Lidl


Ter gelegenheid van Valentijn konden alle geliefden van het land onder de slogan ‘Keep the Love Fresh’ hun emoties uiten met een… verse emoticon. Om ze te inspireren stelde Lidl zijn klanten in samenwerking met BBDO een unieke verpakking voor verse bananen, perziken en aubergines voor – de courantste liedesemoticons. Die werden gepresenteerd in ‘berichtendozen’, het ideale geschenk voor Valentijn.


en savoir plus
Meet the star

Milky Way - Meet the stars

Marc Thomasset (Serviceplan) - 31/01/19


en savoir plus

AGENCIES

Jacco ter Schegget vervangt Johan Parmentier aan het hoofd van Publicis BeNe

Jacco ter Schegget vervangt Johan Parmentier aan het hoofd van Publicis BeNe

    


Publicis Groupe meldt de benoeming van de Nederlander Jacco ter Schegget als CEO voor België en Nederland vanaf 1 maart. De man komt van WPP en bezette tot dusver dezelfde post bij JWT voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Havas ondersteunt zijn h/commerce aanbod met lancering van ComBoo

Havas ondersteunt zijn h/commerce aanbod met lancering van ComBoo

    


In navolging van de lancering van h/commerce in België dat als doel heeft merken te ondersteunen in een snel evoluerende retailmarkt, lanceert Havas Village vandaag ComBoo. Dat is een uniek aanbod...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Dentsu Aegis Network benoemt Arjan Pomper tot CEO voor België

Dentsu Aegis Network benoemt Arjan Pomper tot CEO voor België

    


Zoals je hier gisteren al kon lezen, verlaat CEO Laurent Lejeune Dentsu Aegis Network, na iets meer dan drie jaar aan het hoofd van de groep. Hij wordt vervangen door de Nederlander Arjan Pomper,...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

BRANDS

Het Nieuwsblad doorkruist Vlaanderen met LDV

Het Nieuwsblad doorkruist Vlaanderen met LDV

    


In 2019 gaat Het Nieuwsblad op zoek naar ‘De Plezantste Gemeente’, ofwel de gezelligste gemeente in Vlaanderen. Het hele jaar lang zal de krant de Vlaamse gemeentes doorkruisen en kijken wat er te...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

DDB doktert een crime scene uit voor Ikea

DDB doktert een crime scene uit voor Ikea


DDB bedacht in samenwerking met Social.Lab en MindshareKitchen Crime Scene’, een online activatie met wedstrijd om aldus de Metod-keukens van Ikea te promoten. De bedoeling is te ontdekken welk...


en savoir plus

Prophets configureert voor Audi

Prophets configureert voor Audi


Om de Audi A1 Sportback te promoten op het voorbije Salon deed Audi geen beroep op hostesses of een gereputeerde piloot, maar op levensechte bezoekers. In totaal configureerden 451 fans van het...


en savoir plus

MEDIA

Google lanceert YouTube Kids in België en Nederland

Google lanceert YouTube Kids in België en Nederland

    


Vier jaar na de lancering in de Verenigde Staten introduceert Google YouTube Kids in onze contreien. Volgens Google is YouTube Kids een apart ecosysteem, dat zich wat betreft het aanbod...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Roularta en Editions Ventures werken gezamenlijke packs voor vrouwen uit

Roularta en Editions Ventures werken gezamenlijke packs voor vrouwen uit

    


Wellicht een première. Roularta Media en Edition Ventures creëren twee nieuwe digitale packs voor adverteerders die zich richten op vrouwen. Ze staan garant voor brand safety en viewability...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

IPM Group bevestigt zijn bod op de Belgische perspoot van Nethys

IPM Group bevestigt zijn bod op de Belgische perspoot van Nethys

    


Na de stemming in het Waalse Parlement van een motie die de regering vraagt de uittrede van Les Editions de l’Avenir uit Publifin/Nethys in gang te zetten, bevestigde IPM dat het Nethys een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

CREATIONS

TBWA in freestyle modus voor Yugo

TBWA in freestyle modus voor Yugo

    


TBWA bedacht een creatief pareltje ter gelegenheid van de lancering van Yugo, een nieuwe bundel van Telenet die zich specifiek richt naar millennials.

De uitdaging was meervoudig. Eerst en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

'Finally': de Love Campaign van Emily Rammant

'Finally': de Love Campaign van Emily Rammant

    


Elke week zetten de leden van Creative Campaign een campagne die hen bekoord of geraakt heeft in de schijnwerpers. Deze keer is dat ‘Finally’ van mortierbrigade voor Pink Ribbon. In een productie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Mutant wil meer voor StuBru

Mutant wil meer voor StuBru


Mutant bedacht een campagne voor StuBru die de uitzending op 14 februari van de nieuwe format ‘We Want More’ moet promoten. Luisteraars kunnen 1001 concerttickets winnen. ‘We Want More’ komt nog...


en savoir plus

MOST POPULAR

This week 
  • This week
  • All time


PREFERRED PARTNERS

THE SPEAKER'S CORNER

Why Women: Fight for your rights, door Griet Byl (MM)

Why Women: Fight for your rights, door Griet Byl (MM)



INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  

Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten

Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

Weg met stereotiepe reclame

Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

Luxury: What's in a name?

Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

MAGAZINE

Magazine

SHOWTIME

Showtime
Close

Geinteresseerd in onze inhoud ?


Media Marketing biedt u één maand GRATIS toegang tot al zijn digitale producten. Laat deze kans niet aan u voorbijgaan !



Vervoeg ons