SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

 EDITOR'S PICK

  

Peter Bossaert niet aan het hoofd van het eengemaakte Medialaan/De Persgroep Publishing


Peter Bossaert niet aan het hoofd van het eengemaakte Medialaan/De Persgroep Publishing

De aankondiging sloeg in als een bom, zelfs bij insiders. Amper enkele weken nadat hij benoemd werd aan het hoofd van de nieuwe structuur die ontstaat uit de fusie van Medialaan en De...

en savoir plus

WPP: een bladzijde wordt omgeslagen met het vertrek van Martin Sorrell


WPP: een bladzijde wordt omgeslagen met het vertrek van Martin Sorrell

Minder dan twee weken na de beschuldigingen van ongepast gedrag met betrekking tot het gebruik van bedrijfsactiva diende Sir Martin Sorrell, de CEO van WPP, zijn onmiddellijk ontslag in. In...

en savoir plus

Creative Belgium Awards 2018: dit zijn de jury's, met Josefine Richards als guest star


Creative Belgium Awards 2018: dit zijn de jury's, met Josefine Richards als guest star

De verschillende jury’s voor de volgende Awards van Creative Belgium zijn bekend. Ze zullen worden voorgezeten door Joeri Van Den Broeck (Air) die instaat voor Direct, Film, Outdoor, Press &...

en savoir plus

Telenet bereid om tot 1,3 miljard euro neer te tellen voor VOO


Telenet bereid om tot 1,3 miljard euro neer te tellen voor VOO

In een interview met L’Echo bevestigde John Porter, de CEO van Telenet, de interesse van het Belgische Liberty-filiaal voor VOO (zonder Brutélé). Verwijzend naar de recente gesprekken met de raad...

en savoir plus

NRJ in Vlaanderen met Mediahuis en De Vijver Media


NRJ in Vlaanderen met Mediahuis en De Vijver Media

Nieuws op het radiofront. Mediahuis en De Vijver Media – de vennootschap die SBS in handen heeft en zelf sinds maart voor 100% eigendom is van Telenet – gaan vanaf dit najaar het merk NRJ lanceren...

en savoir plus



 FOREIGN AFFAIRS

  

TBWA Paris verspreidt een virus op Twitter voor Aides


TBWA Paris verspreidt een virus op Twitter voor Aides

In Frankrijk lanceerde Aides, de organisatie die tegen AIDS vecht, en haar bureau TBWA een heel leuke campagne op Twitter met de hashtag ‘#ShareTheLove’. De actie, die kan worden omschreven als...

en savoir plus

Mother needs a baby


Mother needs a baby

In de Verenigde Staten heeft het bureau Mother een bijzonder griezelige rekruteringscampagne voor stagiairs bedacht. In de vorm van een sprookje legt het bureau uit dat het op zoek is naar de...

en savoir plus

Volkswagen: meer dan een wereldwijde pitch  


Volkswagen: meer dan een wereldwijde pitch

Volkswagen bereidt zich voor om op globaal niveau het aantal bureaus waarmee het samenwerkt te herbekijken en volgens verklaringen van de nieuwe CMO van de groep, Jochen Sengpiehl, moet de...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Mother laat het spoken voor Ikea  


Mother laat het spoken voor Ikea

Mother Londen tekende voor een nieuwe tv-spot voor Ikea waarmee het brede scala aan lakens, zowel de sobere als de meer kleurrijke, van de Zweedse meubelgigant wordt voorgesteld. In de spot zien...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

FF op zoek naar bitcoins om de oceaan te redden


FF op zoek naar bitcoins om de oceaan te redden

Terwijl Fred Farid New York sensibiliseert voor de problematiek van afval in zee, associeert het Californische bureau van de groep zich met de TaraFoundation om de oceanen te redden. Al 15 jaar...

en savoir plus

 

CAMPAIGN OF THE WEEK

Leo Burnett verbindt jongeren met de natuur voor Chaudfontaine

Leo Burnett verbindt jongeren met de natuur voor Chaudfontaine


Leo Burnett bedacht een nieuwe imagocampagne voor Chaudfontaine. Hoeksteen is een reizende didactische expo voor jonge stedelingen. Doelstellingen: het grote publiek bewust maken van het feit dat de zuiverheid van het Chaudfontaine-water niet uit de lucht valt.


en savoir plus
Meet the star

Milky Way - Meet the stars

Raf De Smet (Darwin) - 31/03/18


en savoir plus

AGENCIES

Interpublic stapt in Happiness

Interpublic stapt in Happiness

    


In de marge van haar opname in de lijst van de  20 Women to watch van Ad Age bevestigde  Karen Corrigan, CEO van Happiness, dat Interpublic nu 20% van de Belgische holding in handen heeft. Ter...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

UMA-ranking 2017: Space voor Initiative en Havas Media

UMA-ranking 2017: Space voor Initiative en Havas Media

    


De UMA publiceerde haar traditionele rangschikking van mediabureaus voor 2017, met aanpassing van de gegevens aan de marktevoluties, meer bepaald de afschaffing van de bureaucommissie van 15% en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

These Days verandert van naam en wordt Wunderman

These Days verandert van naam en wordt Wunderman

    


Het Belgische bureau These Days dat al meer dan tien jaar deel uitmaakt van het Wunderman netwerk (WPP) verandert van naam en gaat verder als Wunderman Belgium. Dat  bestaat uit de afdelingen...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

BRANDS

Ikea optimaliseert reclamedruk in DOOH

Ikea optimaliseert reclamedruk in DOOH


Om haar webshop te lanceren, speelt Ikea de digitale kaart uit en benut ze de mogelijkheden van digital out-of-home (DOOH) met een dynamische en intelligente campagne. Dankzij een slimme...


en savoir plus

Na de lelijke groente van Intermarché, de tovergroentjes van Delhaize

Na de lelijke groente van Intermarché, de tovergroentjes van Delhaize

    


Om kinderen meer groenten te doen eten, lanceren Delhaize en TBWA vandaag de ‘tovergroentjes’ campagne. De actie kadert in de nieuwe strategie van de retailer die begin dit jaar van start ging in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Coke is ook Belgium

Coke is ook Belgium

    


Als officiële partner van de Belgische voetbalbond en van de Wereldbeker Voetbal die in juni in Rusland plaatsvindt, lanceert Coca-Cola ‘National Pride’. Die nieuwe campagne wil van elk...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

MEDIA

De Persgroep licht achteruit in 2017

De Persgroep licht achteruit in 2017

    


De Persgroep presenteerde zijn jaarverslag voor 2017. Het beëindigde het jaar met een omzet van ruim 1,45 miljard euro (-0,6%), waarvan 533 miljoen in België (-1%) goed voor 38% van de turnover vs...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

RTL lanceert RTLplay

RTL lanceert RTLplay

    


RTL presenteerde op 26 maart RTLplay, een nieuw platform en een dienst voor replay. De programma’s van RTL TVI, Club RTL, Plug RTL, Bel RTL, Radio Contact en Mint worden aldus toegankelijk op alle...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

De Persgroep Publishing en Medialaan fuseren redacties en richten News City op

De Persgroep Publishing en Medialaan fuseren redacties en richten News City op

    


In het kader van de aangekondigde samensmelting van Medialaan en De Persgroep Publishing maken beide bedrijven de volgende etappe in hun fusie bekend. Nadat eerder hun regies eengemaakt werden en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

CREATIONS

Brigitte Barbot aan de slag bij mortierbrigade

Brigitte Barbot aan de slag bij mortierbrigade

    


mortierbrigade stelt niet zonder trots zijn nieuwe medewerkster voor. Die heet Brigitte Barbot en is veel meer dan gewoon een Office Manager, Brigitte is een charmante, geestige… robot. De nieuwe


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

TBWA droomt van overwinningsroes voor Het Laatste Nieuws

TBWA droomt van overwinningsroes voor Het Laatste Nieuws


In de aanloop naar het WK in Rusland pakt Het Laatste Nieuws uit met het dossier ‘De impact na WK winst’. Hiervoor lanceert de krant in samenwerking met TBWA een campagne die de Belgen nu al laat...


en savoir plus

Darwin als een vis in het water voor Spa

Darwin als een vis in het water voor Spa


We zijn als water. Dat is het vertrekpunt van de nieuwe Spa-campagne van Darwin. Die illustreert de manier waarop we, net als water, onze weg banen door het leven. In de spots verkent het water de...


en savoir plus

PREMIUM AGENCIES

PROFIRST BRUSSELS

Plus d'infos

Propaganda

Plus d'infos

Propaganda

SILVER & COPPER

Plus d'infos

SUPERMACHINE

Plus d'infos

SUPERMACHINE

HUNGRY MINDS

Plus d'infos

BIG SMILE AGENCY

Plus d'infos

SHAKE

Plus d'infos

WHATS IN A NAME ?

Plus d'infos

ISOBAR

Plus d'infos

ADDRETAIL

Plus d'infos

HILARIOUS

Plus d'infos

BUTIK AGENCY

Plus d'infos

Ogilvy & Social.Lab

Plus d'infos

ADJUST

Plus d'infos

MEDIASCALE

Plus d'infos

HAVAS BRUSSELS

Plus d'infos

J. WALTER THOMPSON BRUSSELS (JWT BRUSSELS)

Plus d'infos

CHOCO

Plus d'infos

BUZZ IN A BOX

Plus d'infos

BBDO BELGIUM

Plus d'infos

BIG BAD WOLF

Plus d'infos

SOCIAL.LAB

Plus d'infos

SOCIAL.LAB

EXPANSION PARTNERS

Plus d'infos

DUVAL GUILLAUME

Plus d'infos

MostWanted

Plus d'infos

VIZEUM

Plus d'infos

SPACE

Plus d'infos

AIR BRUSSELS

Plus d'infos

ABSOLUTE AGENCY

Plus d'infos

MINALE DESIGN STRATEGY

Plus d'infos

&KOO

Plus d'infos

AMNET

Plus d'infos

AMNET

IPROSPECT

Plus d'infos

PEGGY O.

Plus d'infos

ATYPIC

Plus d'infos

VO EVENT

Plus d'infos

HAPPINESS BRUSSELS

Plus d'infos

BE CONNECT

Plus d'infos

WUNDERMAN ANTWERP

Plus d'infos

DONE BY FRIDAY

Plus d'infos

ADVERTHYPE

Plus d'infos

ADVERTHYPE

POSTERSCOPE

Plus d'infos

EMAKINA

Plus d'infos

NEWWORLD BELGIUM

Plus d'infos

NEWWORLD BELGIUM

DARWIN BBDO

Plus d'infos

NEW BALLS PLEASE

Plus d'infos

CARAT

Plus d'infos

GUTZANDGLORY

Plus d'infos

MORTIERBRIGADE

Plus d'infos

MINDSHARE

Plus d'infos

CONTENT CONNECTIONS

Plus d'infos

IPG MEDIABRANDS BELGIUM

Plus d'infos

OKAZOOM

Plus d'infos

OKAZOOM

FAMOUSGREY

Plus d'infos

NEVEREST

Plus d'infos

PROPHETS

Plus d'infos

DIGITAS

Plus d'infos

HIGHCO SHELF SERVICE

Plus d'infos

THE OVAL OFFICE

Plus d'infos

THE MANIFEST

Plus d'infos

DE VLOER

Plus d'infos

DE VLOER

FEDERATE

Plus d'infos

MOJUICE

Plus d'infos

DM&S COMMUNICATIONS

Plus d'infos

PLAN.NET BELGIUM

Plus d'infos

CARRE ASSOCIATES

Plus d'infos

MEDIAPLUS BENELUX

Plus d'infos

ZIGT MEDIA

Plus d'infos

LDV UNITED

Plus d'infos

SECONDFLOOR

Plus d'infos

SOLUTIONS

Plus d'infos

SOLUTIONS

BLUEMANGO DESIGN

Plus d'infos

BECONTENT

Plus d'infos

LIELENS

Plus d'infos

ALTAVIA ACT*

Plus d'infos

FAST FORWARD EVENTS

Plus d'infos

FAST FORWARD EVENTS

LEO BURNETT BRUSSELS

Plus d'infos

STRATEGIE AGENCY

Plus d'infos

MAXUS BELGIUM

Plus d'infos

monalisa

Plus d'infos

HIGH 5*

Plus d'infos

WAVEMAKER

Plus d'infos

WAVEMAKER

DDB BRUSSELS

Plus d'infos

DENTSU AEGIS BELGIUM

Plus d'infos

MAKE LEMONADE

Plus d'infos

HAVAS MEDIA GROUP BELGIUM

Plus d'infos

HAVAS MEDIA GROUP BELGIUM

BLUE 449 BELGIUM

Plus d'infos

SERVICEPLAN

Plus d'infos

CITYCUBES

Plus d'infos

KUNSTMAAN (PART OF ACCENTURE INTERACTIVE)

Plus d'infos

OUTSIGHT

Plus d'infos

OMD / OMNICOM MEDIA GROUP

Plus d'infos

ZENITH OPTIMEDIA BELGIUM

Plus d'infos

IDWEAVER

Plus d'infos

RCA GROUP

Plus d'infos

BLACK IS BLUE

Plus d'infos

PUBLICIS BRUSSELS

Plus d'infos

ONLYHUMANS

Plus d'infos

MOST POPULAR

This week 
  • This week
  • All time


PREFERRED PARTNERS

THE SPEAKER'S CORNER

Welke toekomst voor de communicatiegroepen na het vertrek van Googles & Facebooks beste frenemy?, door Fred Bouchar (MM)

Welke toekomst voor de communicatiegroepen na het vertrek van Googles & Facebooks beste frenemy?, door Fred Bouchar (MM)



INTERVIEW

Francis Goffin:

Francis Goffin: "De toekomst van de radio is hybride"



DOSSIER  

Het CIM van de volgende generatie

Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

AI en marketing: wat zijn de mogelijkheden en ambities voor de toekomst?

AI en marketing: wat zijn de mogelijkheden en ambities voor de toekomst?  


Nog maar eens een artikel over artificiële intelligentie, hoor ik je al zeggen. En inderdaad, van de grootste optimisten tot de ergste pessimisten, iedereen doet zijn zegje over dit onderwerp....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

Wim Vermeulen (Dentsu Aegis Network):

Wim Vermeulen (Dentsu Aegis Network): "We zijn toe aan een herziening van het marketingvak"  


Wim Vermeulen schreef met ‘Marketing voor de Mad Men van morgen’ een uitermate bevattelijk en actueel boek over hoe marketeers hun merk in de markt moeten zetten in een postdigitale wereld met een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

MAGAZINE

Magazine

SHOWTIME

Showtime
Close

Geinteresseerd in onze inhoud ?


Media Marketing biedt u één maand GRATIS toegang tot al zijn digitale producten. Laat deze kans niet aan u voorbijgaan !



Vervoeg ons