SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

 EDITOR'S PICK

  

Gilles Bindels maakt promotie bij Ogilvy WW  


Gilles Bindels maakt promotie bij Ogilvy WW

Gilles Bindels, CEO en samen met Yves Baudechon mede-oprichter van Social.Lab, werd door Ogilvy gekozen als wereldwijd verantwoordelijke van het partnership tussen het bureau uit het WPP-netwerk...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

NRJ Vlaanderen gaat in zee met IP Belgium nadat VAR afhaakt


NRJ Vlaanderen gaat in zee met IP Belgium nadat VAR afhaakt

Coup de théâtre in medialand. NRJ Vlaanderen, de nieuwe stadsradio van Mediahuis en SBS Belgium die vanaf september te beluisteren is op FM, de kabel en online, gaat dan toch niet zoals eerder...

en savoir plus

Het Europees Parlement verwerpt de voorgestelde hervorming van het auteursrecht


Het Europees Parlement verwerpt de voorgestelde hervorming van het auteursrecht

Helaas voor de persuitgevers die het project grotendeels steunden, verwierpen de gedeputeerde parlementsleden het standpunt van de commissie over een modernisering van de auteursrechtwetgeving,...

en savoir plus

Influencer Marketing: de aanbevelingen van de UBA   


Influencer Marketing: de aanbevelingen van de UBA

In het kader van de gesprekken tussen de federale overheid en de Raad voor de Reclame rond influencer marketing publiceert de UBA een Position Paper met het standpunt van de adverteerders. Dat...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

De Persgroep Publishing en Medialaan nemen Cascade over


De Persgroep Publishing en Medialaan nemen Cascade over

Groot nieuws in tijdschriftenland. De Persgroep Publishing en Medialaan die vanaf 2019 samen een nieuw mediabedrijf volgen, nemen de Belgische uitgeverij Cascade over van moederbedrijf Audax....

en savoir plus



 FOREIGN AFFAIRS

  

Sorrell neemt MediaMonks over voor 300 miljoen  


Sorrell neemt MediaMonks over voor 300 miljoen

S4 Capital, het nieuwe bedrijf van Martin Sorrell, en de Nederlandse groep MediaMonks hebben hun overeenkomst bevestigd. De deal wordt geschat op 300 miljoen euro, in contanten en in aandelen...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Data: IPG legt 2 miljard op tafel voor integratie Acxiom in Mediabrands  


Data: IPG legt 2 miljard op tafel voor integratie Acxiom in Mediabrands

Interpublic heeft de overname bevestigd van de Acxiom Marketing Solutions (AMS) afdeling van Acxiom Corporation, een in Arkansas gevestigd datamarketingbedrijf dat informatie verzamelt, analyseert...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Intermarché toont de invloed van kleur op onze smaak


Intermarché toont de invloed van kleur op onze smaak

In Frankrijk onthulde Intermarché zijn nieuwe campagne die ook deze keer te danken is aan Romance. Die berust op een online video waarin consumenten van 7 tot 77 jaar verschillende producten...

en savoir plus

Buzzman draait niet rond de pot voor Little Big Change  


Buzzman draait niet rond de pot voor Little Big Change

Buzzman stond in voor de lanceringscampagne van Little Big Change, een merk uit de Ontex Group dat huidvriendelijke hypoallergene luiers en doekjes aanbiedt. De campagne geeft een stem aan de...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Dove maakt komaf met de airbrush


Dove maakt komaf met de airbrush

14 jaar na de lancering van zijn Real Beauty campagne lanceert het Unilever-merk Dove een 'No Digital Distortion' stempel of trademark. Die geeft weer dat Dove geen Photoshop of andere...

en savoir plus

 

CAMPAIGN OF THE WEEK

​FamousGrey begeleidt ludieke actie voor Lutosa

​FamousGrey begeleidt ludieke actie voor Lutosa


Een zomeractivering vooraleer we onze jaarlijkse vakantie aanvatten. Ze is het werk van FamousGrey voor Lutosa en kwam er na een enquête waaruit bleek dat de Belgische friet het meeste gemist wordt door de Belg op vakantie, meer zelfs dan bier en chocolade…


en savoir plus
Meet the star

Milky Way - Meet the stars

Tine Sinnaeve (copywriter, Prophets) - 30/06/18


en savoir plus

AGENCIES

Rob Hill aan het roer van Ogilvy & Social.Lab

Rob Hill aan het roer van Ogilvy & Social.Lab


Rob Hill is benoemd tot CEO van Ogilvy & Social.Lab Brussels. Hij volgt Mary McFarland op, die de functie ad interim vervulde. Hij zal ook Yves Baudechon, de mede-oprichter van Social.Lab naast...


en savoir plus

Duval Union Consulting lanceert nieuwe afdeling met Nils Van Dam

Duval Union Consulting lanceert nieuwe afdeling met Nils Van Dam


Duval Union Consulting, het bureau dat gespecialiseerd is in digitale transformatie van bedrijven en kantoren heeft in Antwerpen, Amsterdam en Dubai, kondigt de lancering aan van de nieuwe...


en savoir plus

MediaCom: Christian Kévers geeft de fakkel door aan Corinne Verstraete

MediaCom: Christian Kévers geeft de fakkel door aan Corinne Verstraete


Na een carrière van meer dan 30 jaar bij MediaCom Belgium staat CEO Christian Kévers op het punt de fakkel aan het hoofd van het WPP-bureau door te geven om van een welverdiend pensioen te gaan...


en savoir plus

BRANDS

Coca-Cola lanceert Adez, een nieuw 'plantaardig' merk

Coca-Cola lanceert Adez, een nieuw 'plantaardig' merk


Vorig jaar verwierf Coca-Cola het merk Ades, een afkorting voor Alimentos de Semilla, dat verwijst naar het gebruik van granen als hoofdbestanddeel. Deze populaire drank is momenteel de leider in...


en savoir plus

Buzzman lanceert Whopper Out of Office voor Burger King België

Buzzman lanceert Whopper Out of Office voor Burger King België


Op vakantie vertrekken en een Whopper schenken aan je collega's die thuis blijven. Dat is het idee achter een actie van Buzzman voor Burger King: sinds gisteren kunnen diegenen die collega’s een...


en savoir plus

Lidl doet zijn vuile was met het gezin

Lidl doet zijn vuile was met het gezin


BBDO bedacht de ‘Stinkzak’ voor de honderden kinderen die van de zomer op kamp vertrekken. Het gaat meer bepaald om een zak voor vuile was waar de kinderen al hun gedragen kleren kunnen instoppen....


en savoir plus

MEDIA

De Persgroep Publishing en Medialaan nemen Cascade over

De Persgroep Publishing en Medialaan nemen Cascade over


Groot nieuws in tijdschriftenland. De Persgroep Publishing en Medialaan die vanaf 2019 samen een nieuw mediabedrijf volgen, nemen de Belgische uitgeverij Cascade over van moederbedrijf Audax....


en savoir plus

Een Belgische liga, een tv-zender en een site: Proximus wil eSport in belgië doen groeien

Een Belgische liga, een tv-zender en een site: Proximus wil eSport in belgië doen groeien


In samenwerking met Electronic Sports League (ESL), een van de voornaamste organisatoren van eSports competities, en de Belgische Pr League voetbal, organiseert Proximus vanaf dit najaar de ESL...


en savoir plus

AdUX versterkt zijn native aanbod met in-image advertising

AdUX versterkt zijn native aanbod met in-image advertising

    


De AdUX groep meldt een partnerschap met de Amerikanen van GumGum, de bedenkers van de in-image advertising. Dat is een formaat waarbij de reclame verschijnt in een beeld of een video die tot de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

CREATIONS

Hamlet aan het werk voor Nike in China

Hamlet aan het werk voor Nike in China


Het Belgische reclamefilmproductiehuis Hamlet verzorgde de productie van de grootste Nike-spot ooit gelanceerd in China voor de promotie van de voetbalsport.

De spot werd tijdens de finale-week...


en savoir plus

Silver & Cooper in snapshotmodus voor Nostalgie

Silver & Cooper in snapshotmodus voor Nostalgie


Silver & Cooper maakte een nieuwe communicatiecampagne voor Radio Nostalgie. Die brengt de baseline tot leven door ze in het echte leven van de luisteraars te projecteren. Dat gebeurt via een...


en savoir plus

Mortierbrigade ondersteunt Martinez voor Creative Belgium

Mortierbrigade ondersteunt Martinez voor Creative Belgium

    


Het Cannes Lions Festival is van start gegaan. En dit jaar valt het grootste reclame-evenement ter wereld zoals elke vier jaar samen met een ander groot evenement: het WK voetbal. Voor de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

PREMIUM AGENCIES

EXPANSION PARTNERS

Plus d'infos

ADDRETAIL

Plus d'infos

BIG BAD WOLF

Plus d'infos

SUPERMACHINE

Plus d'infos

SUPERMACHINE

BUTIK AGENCY

Plus d'infos

BECONTENT

Plus d'infos

ATYPIC

Plus d'infos

PUBLICIS BRUSSELS

Plus d'infos

DUVAL GUILLAUME

Plus d'infos

SPACE

Plus d'infos

CARAT

Plus d'infos

SHAKE

Plus d'infos

FAMOUSGREY

Plus d'infos

HUNGRY MINDS

Plus d'infos

THE OVAL OFFICE

Plus d'infos

DE VLOER

Plus d'infos

DE VLOER

AIR BRUSSELS

Plus d'infos

WAVEMAKER

Plus d'infos

WAVEMAKER

NEVEREST

Plus d'infos

SILVER & COPPER

Plus d'infos

KUNSTMAAN (PART OF ACCENTURE INTERACTIVE)

Plus d'infos

GUTZANDGLORY

Plus d'infos

PROFIRST BRUSSELS

Plus d'infos

DDB BRUSSELS

Plus d'infos

OMD / OMNICOM MEDIA GROUP

Plus d'infos

Ogilvy & Social.Lab

Plus d'infos

DONE BY FRIDAY

Plus d'infos

BIG SMILE AGENCY

Plus d'infos

Altavia ACT*

Plus d'infos

BE CONNECT

Plus d'infos

MOJUICE

Plus d'infos

HAPPINESS BRUSSELS

Plus d'infos

CITYCUBES

Plus d'infos

NEWWORLD BELGIUM

Plus d'infos

NEWWORLD BELGIUM

HILARIOUS

Plus d'infos

J. WALTER THOMPSON BRUSSELS (JWT BRUSSELS)

Plus d'infos

MEDIASCALE

Plus d'infos

HAVAS MEDIA GROUP BELGIUM

Plus d'infos

HAVAS MEDIA GROUP BELGIUM

MostWanted

Plus d'infos

CONTENT CONNECTIONS

Plus d'infos

DENTSU AEGIS BELGIUM

Plus d'infos

VIZEUM

Plus d'infos

LIELENS

Plus d'infos

Tramway21

Plus d'infos

HIGHCO SHELF SERVICE

Plus d'infos

ZENITH OPTIMEDIA BELGIUM

Plus d'infos

BLUE 449 BELGIUM

Plus d'infos

AMNET

Plus d'infos

AMNET

FAST FORWARD EVENTS

Plus d'infos

FAST FORWARD EVENTS

MEDIAPLUS BELGIUM

Plus d'infos

PLAN.NET BELGIUM

Plus d'infos

ABSOLUTE AGENCY

Plus d'infos

BLACK IS BLUE

Plus d'infos

OUTSIGHT

Plus d'infos

DARWIN BBDO

Plus d'infos

New Balls Please

Plus d'infos

ZIGT MEDIA

Plus d'infos

MAKE LEMONADE

Plus d'infos

IDWEAVER

Plus d'infos

THE MANIFEST

Plus d'infos

ADVERTHYPE

Plus d'infos

ADVERTHYPE

ADJUST

Plus d'infos

monalisa

Plus d'infos

WUNDERMAN ANTWERP

Plus d'infos

IPROSPECT

Plus d'infos

ISOBAR

Plus d'infos

DIGITAS

Plus d'infos

WHATS IN A NAME ?

Plus d'infos

IPG MEDIABRANDS BELGIUM

Plus d'infos

&KOO

Plus d'infos

STRATEGIE AGENCY

Plus d'infos

SOLUTIONS

Plus d'infos

DM&S COMMUNICATIONS

Plus d'infos

BBDO BELGIUM

Plus d'infos

MINALE DESIGN STRATEGY

Plus d'infos

HAVAS BRUSSELS

Plus d'infos

BLUEMANGO DESIGN

Plus d'infos

FEDERATE

Plus d'infos

PROPHETS

Plus d'infos

PEGGY O.

Plus d'infos

HIGH 5*

Plus d'infos

MORTIERBRIGADE

Plus d'infos

POSTERSCOPE

Plus d'infos

SOCIAL.LAB

Plus d'infos

SOCIAL.LAB

OKAZOOM

Plus d'infos

OKAZOOM

BUZZ IN A BOX

Plus d'infos

SECONDFLOOR

Plus d'infos

SERVICEPLAN

Plus d'infos

ONLYHUMANS

Plus d'infos

MINDSHARE

Plus d'infos

Propaganda

Plus d'infos

EMAKINA

Plus d'infos

RCA GROUP

Plus d'infos

MAXUS BELGIUM

Plus d'infos

CHOCO

Plus d'infos

LEO BURNETT BRUSSELS

Plus d'infos

VO EVENT

Plus d'infos

CARRE ASSOCIATES

Plus d'infos

LDV UNITED

Plus d'infos

MOST POPULAR

This week 
  • This week
  • All time


PREFERRED PARTNERS

THE SPEAKER'S CORNER

Een nieuwe realiteit, door Frederik Braem (Brightfish)

Een nieuwe realiteit, door Frederik Braem (Brightfish)



INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  

De 5 grote uitdagingen voor retail

De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes

Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

AMMA 2018: de gouden cases

AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

MAGAZINE

Magazine

SHOWTIME

Showtime
Close

Geinteresseerd in onze inhoud ?


Media Marketing biedt u één maand GRATIS toegang tot al zijn digitale producten. Laat deze kans niet aan u voorbijgaan !



Vervoeg ons