SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

 EDITOR'S PICK

  

BOA & BOCA: de laureaten  


BOA & BOCA: de laureaten

De Best of Activation en Best of Content Awards hebben hun verdict bekendgemaakt.
 
Wat de BOA betreft, dit jaar is het Wunderman dat het best presteert met drie Gold, Twee Silver en een Bronze....

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Peter Bossaert niet aan het hoofd van het eengemaakte Medialaan/De Persgroep Publishing


Peter Bossaert niet aan het hoofd van het eengemaakte Medialaan/De Persgroep Publishing

De aankondiging sloeg in als een bom, zelfs bij insiders. Amper enkele weken nadat hij benoemd werd aan het hoofd van de nieuwe structuur die ontstaat uit de fusie van Medialaan en De...

en savoir plus

WPP: een bladzijde wordt omgeslagen met het vertrek van Martin Sorrell


WPP: een bladzijde wordt omgeslagen met het vertrek van Martin Sorrell

Minder dan twee weken na de beschuldigingen van ongepast gedrag met betrekking tot het gebruik van bedrijfsactiva diende Sir Martin Sorrell, de CEO van WPP, zijn onmiddellijk ontslag in. In...

en savoir plus

Creative Belgium Awards 2018: dit zijn de jury's, met Josefine Richards als guest star


Creative Belgium Awards 2018: dit zijn de jury's, met Josefine Richards als guest star

De verschillende jury’s voor de volgende Awards van Creative Belgium zijn bekend. Ze zullen worden voorgezeten door Joeri Van Den Broeck (Air) die instaat voor Direct, Film, Outdoor, Press &...

en savoir plus

Telenet bereid om tot 1,3 miljard euro neer te tellen voor VOO


Telenet bereid om tot 1,3 miljard euro neer te tellen voor VOO

In een interview met L’Echo bevestigde John Porter, de CEO van Telenet, de interesse van het Belgische Liberty-filiaal voor VOO (zonder Brutélé). Verwijzend naar de recente gesprekken met de raad...

en savoir plus



 FOREIGN AFFAIRS

  

Mark Read positioneert zich: "Ja, ik zou ze wel willen, die job" (van Sorrell)


Mark Read positioneert zich:

Sommigen beschouwen hem als een van de geloofwaardigste kanshebbers voor de troon van Sorrell. In een lang interview met de Financial Times bevestigde Mark Read, de CEO van Wunderman en WPP...

en savoir plus

Spotify brengt Bowie tot leven in New Yorkse underground


Spotify brengt Bowie tot leven in New Yorkse underground

In het metrostation Broadway-Lafayette loopt vanaf deze week en nog tot 13 mei een interactieve tentoonstelling over David Bowie. Ze is het werk van Spotify en belicht de relatie van het Londense...

en savoir plus

BBDO New York, bureau van het jaar op de Webby


BBDO New York, bureau van het jaar op de Webby

Het palmares van de Webby Awards is bekend en helaas slaagde Wunderman Antwerp er niet in zijn shortlist te verzilveren. Tot de vele laureaten behoort BBDO New York dat de trofee van Bureau van...

en savoir plus

TBWA Paris verspreidt een virus op Twitter voor Aides


TBWA Paris verspreidt een virus op Twitter voor Aides

In Frankrijk lanceerde Aides, de organisatie die tegen AIDS vecht, en haar bureau TBWA een heel leuke campagne op Twitter met de hashtag ‘#ShareTheLove’. De actie, die kan worden omschreven als...

en savoir plus

Volkswagen: meer dan een wereldwijde pitch  


Volkswagen: meer dan een wereldwijde pitch

Volkswagen bereidt zich voor om op globaal niveau het aantal bureaus waarmee het samenwerkt te herbekijken en volgens verklaringen van de nieuwe CMO van de groep, Jochen Sengpiehl, moet de...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen
 

CAMPAIGN OF THE WEEK

Leo Burnett verbindt jongeren met de natuur voor Chaudfontaine

Leo Burnett verbindt jongeren met de natuur voor Chaudfontaine


Leo Burnett bedacht een nieuwe imagocampagne voor Chaudfontaine. Hoeksteen is een reizende didactische expo voor jonge stedelingen. Doelstellingen: het grote publiek bewust maken van het feit dat de zuiverheid van het Chaudfontaine-water niet uit de lucht valt.


en savoir plus
Meet the star

Milky Way - Meet the stars

Raf De Smet (Darwin) - 31/03/18


en savoir plus

AGENCIES

Interpublic stapt in Happiness

Interpublic stapt in Happiness

    


In de marge van haar opname in de lijst van de  20 Women to watch van Ad Age bevestigde  Karen Corrigan, CEO van Happiness, dat Interpublic nu 20% van de Belgische holding in handen heeft. Ter...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

UMA-ranking 2017: Space voor Initiative en Havas Media

UMA-ranking 2017: Space voor Initiative en Havas Media

    


De UMA publiceerde haar traditionele rangschikking van mediabureaus voor 2017, met aanpassing van de gegevens aan de marktevoluties, meer bepaald de afschaffing van de bureaucommissie van 15% en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

These Days verandert van naam en wordt Wunderman

These Days verandert van naam en wordt Wunderman

    


Het Belgische bureau These Days dat al meer dan tien jaar deel uitmaakt van het Wunderman netwerk (WPP) verandert van naam en gaat verder als Wunderman Belgium. Dat  bestaat uit de afdelingen...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

BRANDS

Walibi vernieuwt met BBDO

Walibi vernieuwt met BBDO


Walibi ondergaat de komende jaren een grondige facelift. Tot 2023 zullen elk jaar nieuwe attracties geopend worden. Elk van hen binnen een nieuwe themazone. BBDO staat in voor de vernieuwing op...


en savoir plus

RMB presenteert FLASH met Batshuayi, Havas en Disney

RMB presenteert FLASH met Batshuayi, Havas en Disney

    


In het kader van de release van ‘Avengers: Infinity War’ stelden Havas Sports & Entertainment en RMB Disney een actie voor. Daarin werd de Rode Duivel Michy Batshuayi geënsceneerd in het...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Engie mikt op pole position met TBWA

Engie mikt op pole position met TBWA

    


TBWA maakte de eerste positioneringscampagne voor het paraplumerk Engie in België. ‘UP’ wordt voorgesteld als een ambitieus project dat alle huizen, gebouwen en bedrijven in België...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

MEDIA

De Persgroep licht achteruit in 2017

De Persgroep licht achteruit in 2017

    


De Persgroep presenteerde zijn jaarverslag voor 2017. Het beëindigde het jaar met een omzet van ruim 1,45 miljard euro (-0,6%), waarvan 533 miljoen in België (-1%) goed voor 38% van de turnover vs...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

RTL lanceert RTLplay

RTL lanceert RTLplay

    


RTL presenteerde op 26 maart RTLplay, een nieuw platform en een dienst voor replay. De programma’s van RTL TVI, Club RTL, Plug RTL, Bel RTL, Radio Contact en Mint worden aldus toegankelijk op alle...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

De Persgroep Publishing en Medialaan fuseren redacties en richten News City op

De Persgroep Publishing en Medialaan fuseren redacties en richten News City op

    


In het kader van de aangekondigde samensmelting van Medialaan en De Persgroep Publishing maken beide bedrijven de volgende etappe in hun fusie bekend. Nadat eerder hun regies eengemaakt werden en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

CREATIONS

Mortierbrigade spoelt reclame door voor Kia

Mortierbrigade spoelt reclame door voor Kia


De Kia Niro heeft een autonome noodremhulp en stopt daardoor altijd op tijd in geval van nood. Om deze innovatieve technologie te demonstreren, kwam mortierbrigade op het idee om een reclamespot...


en savoir plus

TBWA droomt van overwinningsroes voor Het Laatste Nieuws

TBWA droomt van overwinningsroes voor Het Laatste Nieuws


In de aanloop naar het WK in Rusland pakt Het Laatste Nieuws uit met het dossier ‘De impact na WK winst’. Hiervoor lanceert de krant in samenwerking met TBWA een campagne die de Belgen nu al laat...


en savoir plus

Darwin als een vis in het water voor Spa

Darwin als een vis in het water voor Spa


We zijn als water. Dat is het vertrekpunt van de nieuwe Spa-campagne van Darwin. Die illustreert de manier waarop we, net als water, onze weg banen door het leven. In de spots verkent het water de...


en savoir plus

PREMIUM AGENCIES

EXPANSION PARTNERS

Plus d'infos

BLUE 449 BELGIUM

Plus d'infos

OKAZOOM

Plus d'infos

OKAZOOM

ZIGT MEDIA

Plus d'infos

ALTAVIA ACT*

Plus d'infos

AIR BRUSSELS

Plus d'infos

SHAKE

Plus d'infos

monalisa

Plus d'infos

ADDRETAIL

Plus d'infos

DDB BRUSSELS

Plus d'infos

DE VLOER

Plus d'infos

DE VLOER

PEGGY O.

Plus d'infos

DM&S COMMUNICATIONS

Plus d'infos

CARRE ASSOCIATES

Plus d'infos

AMNET

Plus d'infos

AMNET

DARWIN BBDO

Plus d'infos

IPG MEDIABRANDS BELGIUM

Plus d'infos

CARAT

Plus d'infos

MORTIERBRIGADE

Plus d'infos

DUVAL GUILLAUME

Plus d'infos

SUPERMACHINE

Plus d'infos

SUPERMACHINE

MINALE DESIGN STRATEGY

Plus d'infos

WHATS IN A NAME ?

Plus d'infos

BE CONNECT

Plus d'infos

PROPHETS

Plus d'infos

BECONTENT

Plus d'infos

MostWanted

Plus d'infos

OUTSIGHT

Plus d'infos

HAVAS MEDIA GROUP BELGIUM

Plus d'infos

HAVAS MEDIA GROUP BELGIUM

SOCIAL.LAB

Plus d'infos

SOCIAL.LAB

VIZEUM

Plus d'infos

EMAKINA

Plus d'infos

HAVAS BRUSSELS

Plus d'infos

DENTSU AEGIS BELGIUM

Plus d'infos

MOJUICE

Plus d'infos

CONTENT CONNECTIONS

Plus d'infos

IDWEAVER

Plus d'infos

ATYPIC

Plus d'infos

BBDO BELGIUM

Plus d'infos

ISOBAR

Plus d'infos

ADVERTHYPE

Plus d'infos

ADVERTHYPE

VO EVENT

Plus d'infos

Ogilvy & Social.Lab

Plus d'infos

LEO BURNETT BRUSSELS

Plus d'infos

&KOO

Plus d'infos

NEW BALLS PLEASE

Plus d'infos

STRATEGIE AGENCY

Plus d'infos

POSTERSCOPE

Plus d'infos

KUNSTMAAN (PART OF ACCENTURE INTERACTIVE)

Plus d'infos

NEWWORLD BELGIUM

Plus d'infos

NEWWORLD BELGIUM

FEDERATE

Plus d'infos

ADJUST

Plus d'infos

THE OVAL OFFICE

Plus d'infos

OMD / OMNICOM MEDIA GROUP

Plus d'infos

BUTIK AGENCY

Plus d'infos

IPROSPECT

Plus d'infos

MEDIAPLUS BENELUX

Plus d'infos

THE MANIFEST

Plus d'infos

ZENITH OPTIMEDIA BELGIUM

Plus d'infos

MEDIASCALE

Plus d'infos

PROFIRST BRUSSELS

Plus d'infos

LDV UNITED

Plus d'infos

SERVICEPLAN

Plus d'infos

DIGITAS

Plus d'infos

CITYCUBES

Plus d'infos

Propaganda

Plus d'infos

Propaganda

HUNGRY MINDS

Plus d'infos

CHOCO

Plus d'infos

BUZZ IN A BOX

Plus d'infos

HAPPINESS BRUSSELS

Plus d'infos

FAMOUSGREY

Plus d'infos

MAXUS BELGIUM

Plus d'infos

BLUEMANGO DESIGN

Plus d'infos

FAST FORWARD EVENTS

Plus d'infos

FAST FORWARD EVENTS

RCA GROUP

Plus d'infos

HIGH 5*

Plus d'infos

WUNDERMAN ANTWERP

Plus d'infos

WAVEMAKER

Plus d'infos

WAVEMAKER

MINDSHARE

Plus d'infos

ONLYHUMANS

Plus d'infos

GUTZANDGLORY

Plus d'infos

SPACE

Plus d'infos

LIELENS

Plus d'infos

MAKE LEMONADE

Plus d'infos

ABSOLUTE AGENCY

Plus d'infos

SECONDFLOOR

Plus d'infos

PLAN.NET BELGIUM

Plus d'infos

SOLUTIONS

Plus d'infos

SOLUTIONS

NEVEREST

Plus d'infos

BIG SMILE AGENCY

Plus d'infos

SILVER & COPPER

Plus d'infos

PUBLICIS BRUSSELS

Plus d'infos

J. WALTER THOMPSON BRUSSELS (JWT BRUSSELS)

Plus d'infos

HILARIOUS

Plus d'infos

BLACK IS BLUE

Plus d'infos

BIG BAD WOLF

Plus d'infos

HIGHCO SHELF SERVICE

Plus d'infos

DONE BY FRIDAY

Plus d'infos

MOST POPULAR

This week 
  • This week
  • All time


PREFERRED PARTNERS

THE SPEAKER'S CORNER

Welke toekomst voor de communicatiegroepen na het vertrek van Google & Facebook beste frenemy?, door Fred Bouchar (MM)

Welke toekomst voor de communicatiegroepen na het vertrek van Google & Facebook beste frenemy?, door Fred Bouchar (MM)



INTERVIEW

Francis Goffin:

Francis Goffin: "De toekomst van de radio is hybride"



DOSSIER  

BOA & BOCA: de gouden cases

BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

Het CIM van de volgende generatie

Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

AI en marketing: wat zijn de mogelijkheden en ambities voor de toekomst?

AI en marketing: wat zijn de mogelijkheden en ambities voor de toekomst?  


Nog maar eens een artikel over artificiële intelligentie, hoor ik je al zeggen. En inderdaad, van de grootste optimisten tot de ergste pessimisten, iedereen doet zijn zegje over dit onderwerp....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

MAGAZINE

Magazine

SHOWTIME

Showtime
Close

Geinteresseerd in onze inhoud ?


Media Marketing biedt u één maand GRATIS toegang tot al zijn digitale producten. Laat deze kans niet aan u voorbijgaan !



Vervoeg ons