SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

 EDITOR'S PICK

  

SBS presenteert zijn nieuwe programmarooster voor 2019  


SBS presenteert zijn nieuwe programmarooster voor 2019

Gisteren presenteerde SBS met een meer dan geslaagd en drukbezocht evenement – in een heerlijk grappige no nonsense stijl, met een speciale vermelding voor de zalige Dalida-vertolking van de enige...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Merit Awards 2019: de genomineerden


Merit Awards 2019: de genomineerden

De finalisten voor de Merit Awards zijn bekend. Te beginnen met die voor de categorie Agency of the Year. Voor de signatuurprijs van de Merits selecteerde de jury voorgezeten door Mieke Debeerst...

en savoir plus

Dentsu Aegis Network benoemt Arjan Pomper tot CEO voor België  


Dentsu Aegis Network benoemt Arjan Pomper tot CEO voor België

Zoals je hier gisteren al kon lezen, verlaat CEO Laurent Lejeune Dentsu Aegis Network, na iets meer dan drie jaar aan het hoofd van de groep. Hij wordt vervangen door de Nederlander Arjan Pomper,...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Wavemaker en MM starten de Voice Academy


Wavemaker en MM starten de Voice Academy

Met de opmars van voice recognition en de ontwikkeling van artificiële intelligentie, in combinatie met de explosie van de vraag naar smart speakers en personal assistants, zal naar schatting de...

en savoir plus

Milky Way 2018: TBWA voor het eerst op kop


Milky Way 2018: TBWA voor het eerst op kop

De Milky Way 2018 heeft zijn verdict bekendgemaakt. Aan bureauzijde haalt TBWA het net voor mortierbigrade, het eerste bureau uit de rangschikking van vorig jaar, met 51,4 punten tegenover 49,3....

en savoir plus



 FOREIGN AFFAIRS

  

Volvo sensibiliseert voor de bescherming van de oceanen door middel van een kinderboek


Volvo sensibiliseert voor de bescherming van de oceanen door middel van een kinderboek

In het Verenigd Koninkrijk blijft Volvo Car zich verder inzetten voor het behoud van de oceanen. Nadat Volvo het eerste automerk werd dat het G7-charter ondersteunde om de wildgroei van plastics...

en savoir plus

Mother gaat logeren voor Ikea


Mother gaat logeren voor Ikea

Een nachtclub omvormen tot een reusachtige slaapzaal voor een pyjamaparty boordevol poëzie en fantasie… aldus het idee van Mother Londen om de slaapkamers van Ikea te promoten. Baseline: ‘The...

en savoir plus

Publicis Media wint de Mediapalooza 2018 volgens Recma  


Publicis Media wint de Mediapalooza 2018 volgens Recma

De Newbiz Balance van Recma meet de gewonnen en verloren van de mediabureaus in 2018 in een zestigtal landen. Gedurende het jaar dat gekenmerkt werd door bijzonder veel pitches, registreerde het...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Gillette: waarom zoveel haat?


Gillette: waarom zoveel haat?

Had Marc Pritchard, chief brand officer van P&G, zo een lawine aan ‘giftige’ commentaren verwacht na de nieuwe Amerikaanse campagne voor Gillette dat nochtans een voorstander is van inclusie? Meer...

en savoir plus

Skittles trollt de Super Bowl met een musical op Broadway  


Skittles trollt de Super Bowl met een musical op Broadway

Op basis van het succes van zijn ‘Marcos Menendez’ campagne met David Schwimmer in 2018, mikt Skittles (Mars) opnieuw op de Super Bowl, zonder echter een klassieke spot van 30’’ uit te zenden die...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen
 

CAMPAIGN OF THE WEEK

FamousGrey onder contract bij Volvo

FamousGrey onder contract bij Volvo


Belgen die met een elektrische of hybride wagen rijden, doen dat vooral om ecologische redenen. Nochtans geeft meer dan de helft van deze bestuurders toe niet te weten waar de elektriciteit die ze gebruiken om hun auto op te laden vandaan komt. Of ze gebruiken geen groene elektriciteit om hun karretje te laten rijden. Volvo en FamousGrey wilden een einde maken aan deze tegenstrijdigheid en roepen daarom Volts by Volvo in het leven: een voordelig groen energiecontract.


en savoir plus
Meet the star

Milky Way - Meet the stars

Marine Vincent (Bonjour) - 13/01/19


en savoir plus

AGENCIES

Trouble maakt intrede op (digitale) reclamemarkt

Trouble maakt intrede op (digitale) reclamemarkt

    


Het Belgische reclamelandschap is een bureau rijker. Trouble is ontstaan op initiatief van Seb De Roover, Anthony Buyssens en Koen Nuyts die samen kunnen bogen op een pak creatieve ervaring bij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Davy Caluwaerts aan het hoofd van Publicis Emil Benelux

Davy Caluwaerts aan het hoofd van Publicis Emil Benelux

    


Davy Caluwaerts, tot dusver Managing Partner Zenith samen met Karine Ysebrant, heeft beslist om zijn carrière een nieuwe wending te geven. Weg bij Zenith, maar niet ver weg. Davy blijft onder de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

WPP fuseert Wunderman en J. Walter Thompson

WPP fuseert Wunderman en J. Walter Thompson

    


Na Young & Rubicam en VLM is het nu de beurt aan Wunderman en J. Walter Thompson om te fuseren. Zoals Mark Read aankondigde na zijn benoeming aan het hoofd van WPP, zet de Britse groep de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

BRANDS

Red Bull in blokmodus in een discotheek

Red Bull in blokmodus in een discotheek

    


Red Bull heeft zijn ‘Red Bull Study Club’ gelanceerd. Dat is een evenement dat studenten die in de blokperiode zitten een originele studieplek biedt, alsook motivatie en momenten van ontspanning....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Coca-Cola waagt zich aan e-sport

Coca-Cola waagt zich aan e-sport

    


Coca-Cola Services BeLux associeerde zich met de RIV4L College League, de recentste esports competitie in België, waarbij tien Belgische hogescholen en universiteiten het tegen elkaar opnemen in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

2dehands.be krijgt nieuwe naam en look-and-feel

2dehands.be krijgt nieuwe naam en look-and-feel

    


Sinds 9 januari zet 2dehands.be zijn activiteiten verder als 2dehands, met een nieuwe naam en een nieuwe look-and-feel. De veranderingen zijn ingegeven door een belangrijke evolutie op het vlak...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

MEDIA

IPM Group bevestigt zijn bod op de Belgische perspoot van Nethys

IPM Group bevestigt zijn bod op de Belgische perspoot van Nethys

    


Na de stemming in het Waalse Parlement van een motie die de regering vraagt de uittrede van Les Editions de l’Avenir uit Publifin/Nethys in gang te zetten, bevestigde IPM dat het Nethys een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Kris Vervaet aan het hoofd van Medialaan-dPP

Kris Vervaet aan het hoofd van Medialaan-dPP

    


De Persgroep past zijn managementstructuur aan en installeert een België-Nederland organisatie om de nauwer te gaan samenwerken met beide landen en aldus de digitale transformatie te versnellen.
en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Clear Channel verfijnt targeting met People & Places 4.0

Clear Channel verfijnt targeting met People & Places 4.0

    


Na de flexibele nabijheidsoplossing Be-Proximity (P&P2.0) en de affiniteitsoplossing Be-Affinity (P&P3.0) lanceert Clear Channel nu Go-Affinity (P&P4.0). Die stelt adverteerders in staat zijn...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

CREATIONS

Wunderman is onzichtbaar voor Lunch Garden

Wunderman is onzichtbaar voor Lunch Garden


Wunderman Antwerp ontwikkelde twee nieuwe tv-spots voor Lunch Garden. De producties tonen een hardwerkende moeder en haar familie doorheen de dag, waarbij ze werk en familie probeert te...


en savoir plus

Ikea en Secondfloor in het handboek van Facebook

Ikea en Secondfloor in het handboek van Facebook

    


De campagne ‘Ikea Sofar’ van Secondfloor voor de Zweedse meubelgigant is geselecteerd door Facebook International om in hun ‘best cases practice’ te verschijnen. Ze zal worden getoond in de sectie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

De Vloer houdt het niet droog voor Visit Flanders

De Vloer houdt het niet droog voor Visit Flanders


De Vloer ontwikkelde een eerste campagne voor Visit Flanders met als doelstelling de toegankelijkheid van Vlaanderen als vakantiebestemming in de kijker te zetten. Het bureau creëerde een online...


en savoir plus

MOST POPULAR THIS WEEK



PREFERRED PARTNERS

THE SPEAKER'S CORNER

Why Women: 'The best men and women can be', door Griet Byl (MM)

Why Women: 'The best men and women can be', door Griet Byl (MM)



INTERVIEW

Thierry Brynaert:

Thierry Brynaert: "Met Wavemaker Consulting omvatten we vier vakgebieden die de sokkel van de consultagencies vormen"



DOSSIER  

BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar

BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

Mixx 2018: de gouden campagnes

Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media

Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

MAGAZINE

Magazine

SHOWTIME

Showtime
Close

Geinteresseerd in onze inhoud ?


Media Marketing biedt u één maand GRATIS toegang tot al zijn digitale producten. Laat deze kans niet aan u voorbijgaan !



Vervoeg ons