SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

 EDITOR'S PICK

  

Davy Caluwaerts aan het hoofd van Publicis Emil Benelux  


Davy Caluwaerts aan het hoofd van Publicis Emil Benelux

Davy Caluwaerts, tot dusver Managing Partner Zenith samen met Karine Ysebrant, heeft beslist om zijn carrière een nieuwe wending te geven. Weg bij Zenith, maar niet ver weg. Davy blijft onder de...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Proximus aan de lijn met SILK  


Proximus aan de lijn met SILK

Het is officieel, na Tuttimus, Minimus, Familus, enzovoort, lanceert Proximus... SILK, een nieuw all-in pack dat zowel strategie/creatie als media, digital en packaging/POS omvat.

Het gaat meer...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

WPP kondigt een 'Radical Evolution' aan  


WPP kondigt een 'Radical Evolution' aan

Mark Read presenteerde de grote lijnen van het herstructureringsplan van de communicatiegroep. Dat werd 'Radical Evolution' gedoopt en er komt 300 miljoen pond aan te pas, wat overeenkomt met iets...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Eurobest: 1 Gold, 4 Silver en 14 Bronze voor België  


Eurobest: 1 Gold, 4 Silver en 14 Bronze voor België

Kleine ontgoocheling op de Eurobest Awards 2018. Van de 51 finaleplaatsen vielen er uiteindelijk ‘slechts’ 19 in de prijzen (een Gold, vier Silver en 14 Bronze).

De Gold (Creative Data) en de...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

IMC European Awards: 6 Belgische prijzen, waaronder 3 Gold  


IMC European Awards: 6 Belgische prijzen, waaronder 3 Gold

Onze troepen behaalden drie Gold, twee Silver en een Bronze op de 2018-editie van de IMC European Awards. BBDO won twee Gold en een Sulver met ‘Skin Memories’ voor Euro Melanoma, respectievelijk...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen


 FOREIGN AFFAIRS

  

All I want for Christmas is... den Bruce  


All I want for Christmas is... den Bruce

Elk jaar sinds 1988 wordt met Kerstmis in menig huishouden druk gediscussieerd over een belangrijke vraag. En neen, die gaat niet over de vulling van de kalkoen noch over de versiering van de...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Keith Weed verlaat Unilever


Keith Weed verlaat Unilever

Van een verrassing gesproken. Na een carrière van 35 jaar bij Unilever kondigde Keith Weed, de Chief Marketing & Communication Officer van de groep, aan dat hij in mei de groep verlaat. Weed die...

en savoir plus

Burger King nodigt Whopper-liefhebbers uit voor een ommetje via McDo


Burger King nodigt Whopper-liefhebbers uit voor een ommetje via McDo

Ter gelegenheid van de lancering van de nieuwe Burger King-app bedacht FCB New York ‘The Whopper Detour’, een actie die de liefhebbers voorstelt om zich te begeven naar concurrent McDonald’s om...

en savoir plus

Een bank maakt een spot zonder einde om zijn snelle transacties aan te prijzen


Een bank maakt een spot zonder einde om zijn snelle transacties aan te prijzen

De langste bankreclame ter wereld is het werk van een instelling uit Kazachstan, Fortebank. Die verspreidde via het internet (uiteraard) een film van meer dan acht uur die bedoeld is om de...

en savoir plus

AMV BBDO brengt een ode met ballen aan de vagina voor Libresse


AMV BBDO brengt een ode met ballen aan de vagina voor Libresse

Na de veelvuldig bekroonde ‘Blood Normal’ campagne (GP Glass Lion for Change in Cannes, onder andere) pakt Libresse nu uit met ‘Viva La Vulva’. De nieuwe spot van AMV BBDO die in Zweden en...

en savoir plus

 

CAMPAIGN OF THE WEEK

​Heroïsch Kommitment voor de EU

​Heroïsch Kommitment voor de EU


Kommitment, een bureauconsortium bestaande uit Air, ICF Mostra en Initiative, lanceerde een nieuwe campagne in naam van het Directoraat Generaal Communicatie bij de Europese Commissie. Doelstelling: de burgers tussen 35 en 55 jaar informeren over de manier waarop de EU grensoverschrijdende samenwerkingen tussen alledaagse helden mogelijk maakt.


en savoir plus
Meet the star

Milky Way - Meet the stars

Roxane Schneider (TBWA) - 30/11/18


en savoir plus

AGENCIES

Davy Caluwaerts aan het hoofd van Publicis Emil Benelux

Davy Caluwaerts aan het hoofd van Publicis Emil Benelux

    


Davy Caluwaerts, tot dusver Managing Partner Zenith samen met Karine Ysebrant, heeft beslist om zijn carrière een nieuwe wending te geven. Weg bij Zenith, maar niet ver weg. Davy blijft onder de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

WPP fuseert Wunderman en J. Walter Thompson

WPP fuseert Wunderman en J. Walter Thompson

    


Na Young & Rubicam en VLM is het nu de beurt aan Wunderman en J. Walter Thompson om te fuseren. Zoals Mark Read aankondigde na zijn benoeming aan het hoofd van WPP, zet de Britse groep de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Serviceplan neemt 20Something over

Serviceplan neemt 20Something over

    


Serviceplan Benelux zet zijn expansie verder met de integratie sinds 1 november van 20Something, het bureau gespecialiseerd in marketingcommunicatie naar millennials dat ongeveer tien jaar geleden...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

BRANDS

Yakult en zijn Ladies duiken de bioscoop in

Yakult en zijn Ladies duiken de bioscoop in


Sinds zijn lancering in Japan in 1935 en zijn komst in Europa in 1994 is Yakult onderdeel van de levensstijl en dagelijkse gewoonten van miljoenen personen wereldwijd. Elke dag worden meer dan 39...


en savoir plus

Coca-Cola verklaart de kerstperiode voor geopend

Coca-Cola verklaart de kerstperiode voor geopend


‘Holidays are Coming’, de emblematische tv-spot van Coca-Cola die traditioneel de kerstperiode aankondigt, heeft opnieuw zijn opwachting gemaakt op de schermen. Hij komt deze keer in een modern...


en savoir plus

Delhaize lanceert pop-up store met Secondfloor

Delhaize lanceert pop-up store met Secondfloor

    


Op vraag van Delhaize en TBWA realiseerde de eventafdeling van Secondfloor de pop-up store Atelier Delhaize voor de retailer en dit naar aanleiding van de eindejaarsfeesten. Op een oppervlakte van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

MEDIA

Bernard Marchant verdedigt Nethys en stelt de reclame op de RTBF in vraag

Bernard Marchant verdedigt Nethys en stelt de reclame op de RTBF in vraag

    


Le Soir meldt dat tijdens zijn auditie binnen de commissie opgericht door de Franstalige parlementen in het kader van het dossier van Les Editions de l'Avenir, Bernard Marchant (CEO Rossel)...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

IPM Group bevestigt zijn bod op de Belgische perspoot van Nethys

IPM Group bevestigt zijn bod op de Belgische perspoot van Nethys

    


Na de stemming in het Waalse Parlement van een motie die de regering vraagt de uittrede van Les Editions de l’Avenir uit Publifin/Nethys in gang te zetten, bevestigde IPM dat het Nethys een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

IPM stelt zich kandidaat als overnemer van Editions de l'Avenir

IPM stelt zich kandidaat als overnemer van Editions de l'Avenir


Zoals hij al had laten doorschemeren in een interview in MM een jaar geleden, net na het regieakkoord tussen Editions de l'Avenir en Rossel, stelt François le Hodey zich kandidaat als overnemer...


en savoir plus

CREATIONS

De Vloer houdt het niet droog voor Visit Flanders

De Vloer houdt het niet droog voor Visit Flanders


De Vloer ontwikkelde een eerste campagne voor Visit Flanders met als doelstelling de toegankelijkheid van Vlaanderen als vakantiebestemming in de kijker te zetten. Het bureau creëerde een online...


en savoir plus

Bonka Circus maakt heropeningscampagne voor het AfricaMuseum

Bonka Circus maakt heropeningscampagne voor het AfricaMuseum


Op zondag 9 december heropent het vernieuwde AfricaMuseum na 5 jaar van intensieve werken. Om die heropening aan te kondigen creëerde Bonka Circus een nieuwe campagne, 'Mijn AfricaMuseum'.

en savoir plus


Wunderman zet zijn strijd voor Child Focus verder

Wunderman zet zijn strijd voor Child Focus verder



Child Focus en Wunderman Antwerp gaan ook dit najaar verder in de strijd om kinderporno uit de wereld te helpen, met de lancering van het vervolg van de campagne 'Innocent Childporn', naar...


en savoir plus

PREMIUM AGENCIES

Altavia ACT*

Plus d'infos

PROPHETS

Plus d'infos

MostWanted

Plus d'infos

Propaganda

Plus d'infos

PROFIRST BRUSSELS

Plus d'infos

DM&S COMMUNICATIONS

Plus d'infos

HIGH 5*

Plus d'infos

POSTERSCOPE

Plus d'infos

DIGITAS

Plus d'infos

VIZEUM

Plus d'infos

ABSOLUUT

Plus d'infos

ISOBAR

Plus d'infos

IPROSPECT

Plus d'infos

MAKE LEMONADE

Plus d'infos

AIR BRUSSELS

Plus d'infos

OKAZOOM

Plus d'infos

OKAZOOM

BIG SMILE AGENCY

Plus d'infos

BECONTENT

Plus d'infos

DUVAL GUILLAUME

Plus d'infos

CARAT

Plus d'infos

BLUEMANGO DESIGN

Plus d'infos

DENTSU AEGIS BELGIUM

Plus d'infos

STRATEGIE AGENCY

Plus d'infos

THE OVAL OFFICE

Plus d'infos

MINALE DESIGN STRATEGY

Plus d'infos

BE CONNECT

Plus d'infos

FAST FORWARD EVENTS

Plus d'infos

FAST FORWARD EVENTS

LIELENS

Plus d'infos

DONE BY FRIDAY

Plus d'infos

BIG BAD WOLF

Plus d'infos

THE MANIFEST

Plus d'infos

BBDO BELGIUM

Plus d'infos

SUPERMACHINE

Plus d'infos

SUPERMACHINE

HUNGRY MINDS

Plus d'infos

OMD / OMNICOM MEDIA GROUP

Plus d'infos

NEWWORLD BELGIUM

Plus d'infos

NEWWORLD BELGIUM

SECONDFLOOR

Plus d'infos

SILVER & COPPER

Plus d'infos

ATYPIC

Plus d'infos

SOCIAL.LAB

Plus d'infos

SOCIAL.LAB

MORTIERBRIGADE

Plus d'infos

DARWIN BBDO

Plus d'infos

SHAKE

Plus d'infos

GUTZANDGLORY

Plus d'infos

MAXUS BELGIUM

Plus d'infos

ZENITH OPTIMEDIA BELGIUM

Plus d'infos

20SOMETHING

Plus d'infos

VO CITIZEN

Plus d'infos

PUBLICIS BRUSSELS

Plus d'infos

ADJUST

Plus d'infos

Tramway21

Plus d'infos

HILARIOUS

Plus d'infos

FAMOUSGREY

Plus d'infos

IDWEAVER

Plus d'infos

New Balls Please

Plus d'infos

DDB BRUSSELS

Plus d'infos

MINDSHARE

Plus d'infos

IPG MEDIABRANDS BELGIUM

Plus d'infos

EMAKINA

Plus d'infos

MEDIASCALE

Plus d'infos

&KOO

Plus d'infos

NEVEREST

Plus d'infos

ADVERTHYPE

Plus d'infos

ADVERTHYPE

monalisa

Plus d'infos

BUZZ IN A BOX

Plus d'infos

Ogilvy Social.Lab

Plus d'infos

ONLYHUMANS

Plus d'infos

ZIGT MEDIA

Plus d'infos

PEGGY O.

Plus d'infos

HAVAS BRUSSELS

Plus d'infos

HAPPINESS BRUSSELS

Plus d'infos

FEDERATE

Plus d'infos

ADDRETAIL

Plus d'infos

MOJUICE

Plus d'infos

LEO BURNETT BRUSSELS

Plus d'infos

CHOCO

Plus d'infos

BOWLING BRANDS

Plus d'infos

VO EVENT

Plus d'infos

HIGHCO SHELF SERVICE

Plus d'infos

KUNSTMAAN (PART OF ACCENTURE INTERACTIVE)

Plus d'infos

BLACK IS BLUE

Plus d'infos

HAVAS MEDIA GROUP BELGIUM

Plus d'infos

HAVAS MEDIA GROUP BELGIUM

MEDIAPLUS BELGIUM

Plus d'infos

EXPANSION PARTNERS

Plus d'infos

PLUG RECLAMEBUREAU

Plus d'infos

PLUG RECLAMEBUREAU

CONTENT CONNECTIONS

Plus d'infos

WAVEMAKER

Plus d'infos

WAVEMAKER

SERVICEPLAN SOLUTIONS

Plus d'infos

SPACE

Plus d'infos

OUTSIGHT

Plus d'infos

LDV UNITED

Plus d'infos

CARRE ASSOCIATES

Plus d'infos

WHAT'S IN A NAME ?

Plus d'infos

PLAN.NET BELGIUM

Plus d'infos

AMNET

Plus d'infos

AMNET

SERVICEPLAN

Plus d'infos

RCA GROUP

Plus d'infos

DE VLOER

Plus d'infos

DE VLOER

WUNDERMAN ANTWERP

Plus d'infos

BUTIK AGENCY

Plus d'infos

ABSOLUTE AGENCY

Plus d'infos

CITYCUBES

Plus d'infos

J. WALTER THOMPSON BRUSSELS (JWT BRUSSELS)

Plus d'infos

BLUE 449 BELGIUM

Plus d'infos

MOST POPULAR THIS WEEK



PREFERRED PARTNERS

THE SPEAKER'S CORNER

Yann Balbaert (Air):

Yann Balbaert (Air): "Ingenieurs en AI zullen de industrie doen evolueren, maar ook de creatieve bureaus hebben een rol te spelen"



INTERVIEW

Michel Dupont:

Michel Dupont: "Er komt wellicht een dag dat adverteerders gaan smeken om op TF1 te mogen."



DOSSIER  

BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar

BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

Mixx 2018: de gouden campagnes

Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media

Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

MAGAZINE

Magazine

SHOWTIME

Showtime
Close

Geinteresseerd in onze inhoud ?


Media Marketing biedt u één maand GRATIS toegang tot al zijn digitale producten. Laat deze kans niet aan u voorbijgaan !



Vervoeg ons