SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

WIE ZIJN WIJ ?

MEDIA MARKETING is een uitgave van MARCOM WORLD NV en biedt een reeks business-to-business producten voor de marketing- en communicatiesector.


Die omvat hoofdzakelijk:


MM Print




MM Quarterly

Ons driemaandelijkse B2B magazine is het referentieblad binnen de marcom sector. Het biedt een originele visie binnen de gegeerde sector van de vakpers en verschijnt in beide landstalen, in twee afzonderlijke edities (Frans en Nederlands). Op het menu: diepgravende themadossiers, debatten, enquêtes, interviews en analyses van de grote uitdagingen voor de marcom sector. Verspreiding 2014: 2000 exemplaren.




MM Digital




mm.be

Met een gemiddelde van 30.000 sessies en 12.000 gebruikers per maand biedt de freemium site mm.be je informatie verrijkt met videobeelden, interviews, links, kortom, al wat je nodig hebt om op de hoogte te blijven van alles wat er binnen de sector gebeurt, zowel in België als in het buitenland. Naast de Agency Selector, een gids van de Belgische reclamebureaus, omvat mm.be ook een repertorium van de beste campagnes, creatieve rankings, presentaties van studies en een ruime selectie van jobaanbiedingen.



MM e-News

Onze dagelijkse digitale newsletter brengt een overzicht van de actualiteit binnen de marcom sector in België en in het buitenland. Op het programma: de bureaubusiness, communicatiecampagnes, medianieuws, people, de niet te missen events en jobaanbiedingen binnen de sector,… Kortom, MM e-News presenteert elke dag zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsinformatie in heldere rubrieken. Zodat je zonder tijd te verliezen op de hoogte blijft van wat er reilt en zeilt binnen de sector. 3000 dagelijkse opt-in verzendingen – openingspercentage 44%.



MM Afterwork

Omdat het leven meer is dan reclame alleen, presenteert de redactie van Media Marketing je deze extra newsletter. Elke vrijdag sturen we je aan het einde van de namiddag onze hoogstpersoonlijke selectie tips voor een inspirerend weekend. In MM Afterwork delen we gul en met plezier onze laatste ontdekkingen, favoriete adresjes en must do's. Net buiten de platgetreden paden, zodat je op maandag iets te vertellen hebt... 3000 wekelijkse opt-in verzendingen – openingspercentage:35%



MM Brunch

Elke zondag brengt MM Brunch een synthese van de actualiteit van de afgelopen week, aangevuld met een aantal exclusieve interviews, de campagne van de week, de Milky Way en, omdat het zondag is, een slimme tip voor een leuk uitje.



MM Best of Research

Elke maand presenteert MM Best of Research een selectie van de voornaamste marcom en mediastudies in België en in het buitenland.



MM Creativity

Om de twee maanden prikkelt MM Creativity je zintuigen en emoties met creatieve onderwerpen in ruime betekenis. Architectuur, design, muziek, regie, vormgeving, fotografi e, schilderkunst… en natuurlijk reclame.



MM App

Beschikbaar in App Store en Google Play. Met de MM App beschik je altijd en overal over de pdf-versies van MM Weekly en MM Quarterly.






MEDIA MARKETING - MARCOM WORLD NV
Waterloosesteenweg 870
1180 Brussel - België

Tel: 02 372 21 30

E-mail: info [at] mm.be

CEO : Serge De Schryver (Mobile: 0495 22 31 31 - serge [at] mm.be)
General Manager : Fred Bouchar (Mobile: 0498 88 64 89 - f.bouchar [at] mm.be)
Chief Editor : Damien Lemaire (Mobile: 0477 37 31 65 - d.lemaire [at] mm.be)
Deputy Chief Editor : Griet Byl (Mobile: 0475 97 12 57 - g.byl [at] mm.be)
Sales Manager : Sandrine Lannoy (Mobile: 0476 63 29 64 – s.lannoy [at] mm.be)
Data Manager : Margaux De Schryver (Mobile: 0499 14 38 42 – margaux [at] mm.be)





INTERVIEW

Francis Goffin:

Francis Goffin: "De toekomst van de radio is hybride"



DOSSIER  



Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AI en marketing: wat zijn de mogelijkheden en ambities voor de toekomst?  


Nog maar eens een artikel over artificiële intelligentie, hoor ik je al zeggen. En inderdaad, van de grootste optimisten tot de ergste pessimisten, iedereen doet zijn zegje over dit onderwerp....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wim Vermeulen (Dentsu Aegis Network): "We zijn toe aan een herziening van het marketingvak"  


Wim Vermeulen schreef met ‘Marketing voor de Mad Men van morgen’ een uitermate bevattelijk en actueel boek over hoe marketeers hun merk in de markt moeten zetten in een postdigitale wereld met een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier