SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

WIE ZIJN WIJ ?

MEDIA MARKETING is een uitgave van MARCOM WORLD NV en biedt een reeks business-to-business producten voor de marketing- en communicatiesector.


Die omvat hoofdzakelijk:


MM Print




MM Quarterly

Ons driemaandelijkse B2B magazine is het referentieblad binnen de marcom sector. Het biedt een originele visie binnen de gegeerde sector van de vakpers en verschijnt in beide landstalen, in twee afzonderlijke edities (Frans en Nederlands). Op het menu: diepgravende themadossiers, debatten, enquêtes, interviews en analyses van de grote uitdagingen voor de marcom sector. Verspreiding 2014: 2000 exemplaren.




MM Digital




mm.be

Met een gemiddelde van 30.000 sessies en 12.000 gebruikers per maand biedt de freemium site mm.be je informatie verrijkt met videobeelden, interviews, links, kortom, al wat je nodig hebt om op de hoogte te blijven van alles wat er binnen de sector gebeurt, zowel in België als in het buitenland. Naast de Agency Selector, een gids van de Belgische reclamebureaus, omvat mm.be ook een repertorium van de beste campagnes, creatieve rankings, presentaties van studies en een ruime selectie van jobaanbiedingen.



MM e-News

Onze dagelijkse digitale newsletter brengt een overzicht van de actualiteit binnen de marcom sector in België en in het buitenland. Op het programma: de bureaubusiness, communicatiecampagnes, medianieuws, people, de niet te missen events en jobaanbiedingen binnen de sector,… Kortom, MM e-News presenteert elke dag zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsinformatie in heldere rubrieken. Zodat je zonder tijd te verliezen op de hoogte blijft van wat er reilt en zeilt binnen de sector. 3000 dagelijkse opt-in verzendingen – openingspercentage 44%.



MM Afterwork

Omdat het leven meer is dan reclame alleen, presenteert de redactie van Media Marketing je deze extra newsletter. Elke vrijdag sturen we je aan het einde van de namiddag onze hoogstpersoonlijke selectie tips voor een inspirerend weekend. In MM Afterwork delen we gul en met plezier onze laatste ontdekkingen, favoriete adresjes en must do's. Net buiten de platgetreden paden, zodat je op maandag iets te vertellen hebt... 3000 wekelijkse opt-in verzendingen – openingspercentage:35%



MM Brunch

Elke zondag brengt MM Brunch een synthese van de actualiteit van de afgelopen week, aangevuld met een aantal exclusieve interviews, de campagne van de week, de Milky Way en, omdat het zondag is, een slimme tip voor een leuk uitje.



MM Best of Research

Elke maand presenteert MM Best of Research een selectie van de voornaamste marcom en mediastudies in België en in het buitenland.



MM Creativity

Om de twee maanden prikkelt MM Creativity je zintuigen en emoties met creatieve onderwerpen in ruime betekenis. Architectuur, design, muziek, regie, vormgeving, fotografi e, schilderkunst… en natuurlijk reclame.



MM App

Beschikbaar in App Store en Google Play. Met de MM App beschik je altijd en overal over de pdf-versies van MM Weekly en MM Quarterly.






MEDIA MARKETING - MARCOM WORLD NV
Fraiteurlaan 15-23
1050 Brussels - België

Tel: 02 372 21 30

E-mail: info [at] mm.be

CEO : Serge De Schryver (Mobile: 0495 22 31 31 - serge [at] mm.be)
General Manager : Fred Bouchar (Mobile: 0498 88 64 89 - f.bouchar [at] mm.be)
Chief Editor : Damien Lemaire (Mobile: 0477 37 31 65 - d.lemaire [at] mm.be)
Deputy Chief Editor : Griet Byl (Mobile: 0475 97 12 57 - g.byl [at] mm.be)
Sales & Client Director : Margaux De Schryver (Mobile: 0499 14 38 42 – margaux [at] mm.be)
Data Manager : Margaux De Schryver (Mobile: 0499 14 38 42 – margaux [at] mm.be)





INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier