Fr


Close

TRAINING&BOOKS

Roularta Advertising neemt trends onder de loep met Z-Advertising

Dinsdag 10 Mei 2022

De regie van Roularta biedt op KanaalZ/CanalZ en zijn website een reeks van acht wekelijkse B2B-programma's aan, gewijd aan de grote tendensen in onze sector. De serie, die Z Advertising gedoopt werd en ontwikkeld werd in samenwerking met Spyke, zal tot 27 juni elke maandag om 20u worden uitgezonden. Het was Nathalie Erdmanis (AG Insurance) die de reeks aftrapte in een interview over het belang van duurzame ontwikkeling.
 
Ook op het menu: de verdwijning van third-party cookies met Pieter Janssens (iO), relevantie in reclame met Petra De Roos (LDV United), innovatie in digitale reclame met Cédric Cauderlier (MTV Networks), native advertising met Koen Denolf (The Fat Lady), de toekomst van merken met Tom Van den Bergh (RCA), de rol van AI met Hugues Rey (Havas Media) en de toekomst van print met Ulbe Jelluma (Print Power Europe).

Archief / TRAINING&BOOKS