Fr

TRAINING&BOOKS

Karel de Grote Hogeschool laat studenten werken op verantwoorde marketing

Vrijdag 8 Maart 2024

Karel de Grote Hogeschool laat studenten werken op verantwoorde marketing

Van 4 tot 8 maart gaf de Karel de Grote Hogeschool, onder de codenaam ‘Responsible Marketing Week’, 79 studenten de kans om in contact te komen met echte klanten, in dit geval 15 NGO's. Die vroegen de deelnemers om te werken aan verschillende briefings voor campagnes rond maatschappelijke thema's. “Het doel was om hen te laten inzien dat zij als marketeers een toegevoegde waarde kunnen leveren aan de maatschappij”, aldus Yasmien Naciri, multi-ondernemer, docente aan de hogeschool en medeorganisator van het evenement.
 
Ter voorbereiding op het evenement volgden de studenten masterclasses van Het Geluidshuis, Oona en LDV United. Hun werk werd beoordeeld door professionals uit de bureauwereld in de personen van Sam De Win (iO), Dennis Vandewalle (LDV United), Arjen Tarras (VML) en Taha Riani (Allyens).

Archief / TRAINING&BOOKS