Fr

TRAINING&BOOKS

Columbia maakt reclame voor de New Space Academy van Wavemaker

Maandag 26 Februari 2024

Columbia maakt reclame voor de New Space Academy van Wavemaker

Het nieuws haalde zowat overal de krantenkoppen en gaf bovendien ook vleugels aan het nieuwe seizoen van de Wavemaker Academy. De eerste sessie van de Academy, dit jaar gewijd aan de New Space Economy, verwelkomde vorige week ongeveer 60 deelnemers, zowel werknemers, klanten als niet-klanten van het mediabureau.

Columbia Sportwear, de specialist in outdoor vrijetijdskledij, is dus het eerste merk dat op de maan landt, dit dankzij een partnership met Intuitive Machines. Dat bedrijf gebruikte de Omni-Heat Infinity - een exclusieve warmtereflecterende technologie ontwikkeld door Columbia - om haar maanlander te beschermen tegen de extreme temperaturen in de ruimte.

“Het ruimteschip van Intuitive Machine heeft een ongeziene prestatie gerealiseerd met zijn succesvolle landingspoging op de maan. Het is een opmerkelijk huzarenstukje in de verkenning van de ruimte, en Columbia heeft een rol gespeeld in deze buitengewone reis”, aldus Damien D’Ostuni, head of innovation & activation bij Wavemaker. 

“Deze prestatie zet de voortdurende vooruitgang in de kijker die wordt geboekt op het vlak van ruimteverkenning, brand partnerships en de ongelooflijke kansen die in het verschiet liggen voor ons. Het is niet alleen marketing, het is andermaal ‘a huge step’ in de ruimteverkenning”, voegt de ceremoniemeester van de New Space Academy toe. Ostuni rondde zopas overigens een gespecialiseerde MIT-cursus over het thema af. 

De tweede sessie van de Wavemaker Academy vindt plaats op 26 maart. 
 

Archief / TRAINING&BOOKS