Fr

TRAINING&BOOKS

Pivott publiceert whitepaper over TikTok

Woensdag 8 Maart 2023

Omdat Pivott gelooft dat de heropbouw van “intieme connecties met consumenten essentieel is voor A-merken om vertrouwen te genereren, betrokkenheid te reactiveren en uiteindelijk conversies te versnellen”, presenteert het social mediabureau een whitepaper in het kader van zijn ’99 Problems’-campagne die enkele maanden afgetrapt werd met OLV.
 
Het bureau herinnert eraan dat TikTok begin dit jaar in ons land 3,52 miljoen 18+-gebruikers had, goed voor bijna 32% van alle Belgische internetgebruikers, ongeacht de leeftijd. Pivott geeft ook aan dat het potentiële bereik tussen begin 2022 en begin 2023 met meer dan 21% is toegenomen. TikTok is naar verluidt klaar om het platform bij uitstek te worden voor marketeers die een divers en geëngageerd publiek willen bereiken.
 
De whitepaper die gewijd is aan TikTok, wordt aangekondigd via een display campagne. In de komende weken zullen nog meer 99 Problems Whitepapers volgen.

Archief / TRAINING&BOOKS