Fr

TRAINING&BOOKS

Focalys publiceert zijn Brand Utility benchmark

Maandag 9 Januari 2023

Volgens een studie van dentsu zou ‘brand utility’ de belangrijkste marketingtrend van de komende jaren kunnen worden. Daarom onthult onze partner Focalys, gespecialiseerd in marketing intelligence, een speciale benchmark die de 100 meest inspirerende utility marketing acties ter wereld van de afgelopen twee jaar verzamelt, waarbij het gaat om acties die zijn gelanceerd om de consument te dienen en zijn dagelijks leven te verbeteren op verschillende gebieden: gezondheid, voeding, vrije tijd, cultuur, geld, werkgelegenheid, huisvesting, milieu...

Het rapport is opgedeeld in vijf delen (retail, fashion & beauty, consumptiegoederen, auto's en diensten & vrije tijd), voornamelijk voor acties in Frankrijk, België, het Verenigd Koninkrijk, Spanje, Scandinavië, Canada, de Verenigde Staten, Brazilië, Korea, Japan en Australië. Het wordt aangeboden in een beperkte oplage van 50 exemplaren, waarvan vijf voor België, tegen een prijs van 3.500 euro (per e-mail verzonden in .pdf- en .ppt-formaat).
 
Meer info bij Pascal Fau (tel: +33 6 14 66 03 24 of pfau@focalys-agency.fr).

Archief / TRAINING&BOOKS