Fr

TRAINING&BOOKS

'Kom op!' verkozen tot Marketing Book of the Year

Donderdag 2 Februari 2023

‘Kom op!’ van Marc Michils, algemeen directeur van kom op tegen Kanker is door de Belgische marketingprofessionals verkozen tot Marketing Book of the Year. Het boek haalde het met ruim 23% van de stemmen voor ‘Dit is marketonderzoek. Van mening naar feit.’ van Marc De Laet, Frederik Picard en Pol Toye en ‘The Future of Shopping’ van Jorg Snoeck en Pauline Neerman.

“Uiteraard ben ik superblij en zeer vereerd dat ‘Kom op!’ het Marketing Book of the Year 2022 is geworden”, toont Marc Michils zich tevreden. ”Succesvolle marketing in de social profit, natuurlijk kan dat! In het boek leg ik uit hoe en waarom. En ik beschouw de prijs ook als een aanmoediging om de basisboodschap van het boek verder uit te dragen: vooruitgang creëer je door elkaar te stimuleren, niet door elkaar te kleineren.”

Op 21 maart zal Marc Michils te gast zijn op het Marketing Café dat BAM organiseert. Daar zal hij een presentatie geven over zijn boek.

Archief / TRAINING&BOOKS