Fr

TRAINING&BOOKS

UBA Trends Day: ook tweede editie was een groot succes

Donderdag 18 Maart 2021

UBA Trends Day: ook tweede editie was een groot succes

Voor het tweede jaar op rij organiseerde de UBA een vlekkeloze digitale editie van zijn Trends Day.

Ook dit jaar kon die bogen op een prestigieuze line-up. Seth Godin, de sympathieke Amerikaanse godfather of modern marketing, mocht het event aftrappen. Dat deed hij met een bijzonder heldere uiteenzetting ter definitie van hedendaagse marketing. Daarna was het de beurt aan de Schotse Katrina Dodd, trendwatcher bij Contagious, die zich boog over drie voor onze tijd tekenende thema’s: Virtual Necessity, Social Shopping en The Great Reset. Global branding expert Martin Lindstrom maakte het drieluik volledig met zijn verhaal over Common Sense.

Alle drie de gasten kregen na hun uiteenzetting een aantal bijzonder relevante en steekhoudende vragen voorgeschoteld door het begenadigde duo moderatoren van dienst, bestaande uit onze eigen goeroes Peter Hinssen en Steven Van Belleghem die aldus het debat niet alleen een extra dimensie gaven, maar ook (nog) een niveau hoger tilden.

De UBA Trends Day die georganiseerd werd met de steun van Var, DPG Media, Bpost, JCDecaux en Bisnode Belgium, werd gevolgd door 1754 deelnemers.

Wie de streams wil (her)bekijken, kan dat hier doen.

Archief / TRAINING&BOOKS