Fr

BRANDS

Albert Heijn bedenkt het warmste gerecht met Accenture Song

Maandag 19 December 2022

Albert Heijn bedenkt het warmste gerecht met Accenture Song

In het kader van de Warmste Week die dit jaar strijdt tegen armoede, heeft Albert Heijn de actie ‘Het Warmste Gerecht’ opgezet, een gezond en toegankelijk gerecht voor twee euro per persoon of minder.

Om de actie zoveel mogelijk weerklank te laten vinden, hebben Accenture Song en de supermarktketen een beroep gedaan op Jeroen Meus die op de proppen kwam met vijf gezonde en vooral goedkope gerechten.

Bovendien zal de chef-kok tijdens de Warmste Week in de filmpjes die door Hotel Hungaria gemaakt worden, laten zien hoe het warmste gerecht van de dag moeten worden bereid. Hoe meer deelnemers, hoe meer geld er wordt opgehaald voor het goede doel, want Albert Heijn doneert twee euro aan de Warmste Week voor iedereen die deelneemt aan de actie en deze deelt op de sociale media.

De actie wordt ondersteund door een tv-spot, radiospots die je hier en hier kunt beluisteren, SoMe-luiken, digital en POS.

Archief / BRANDS