Fr

BRANDS

Shell tankt vertrouwen met Serviceplan

Woensdag 10 Januari 2024

Shell tankt vertrouwen met Serviceplan

Shell trapt in tandem met Serviceplan het jaar af door een nieuw luik van zijn loyaliteitsprogramma Shell GO+ te implementeren.

Die werd een jaar geleden gelanceerd en is te vinden via de app van het merk. Leden kunnen er hun gespaarde punten inruilen voor tal van voordelen, zoals korting op benzine en op aankopen in de Shell-shops, evenals op aankopen bij partners zoals Zalando en Ikea.

De campagne ‘Grijp je korting’ bestaat uit POS, een digitaal luik met paid media, alsook specifieke assets voor de Shell-website en app.

De doelstelling is zowel de bekendheid van het loyaliteitsprogramma opschroeven als het vergoten van de traffic en de transactievolumes (tanken en elektrisch opladen) in de Shell-stations. Verder is het doel om nieuwe Shell GO+ leden te rekruteren en van het gebruik van de app een vanzelfsprekendheid te maken bij bestaande leden.

De campagne loopt nog tot 16 april in de Shell-stations en dit in heel België en Luxemburg.

Archief / BRANDS