Fr

BRANDS

Partenamut denkt aan onze gezondheid op lange termijn met Air

Zondag 18 Februari 2024

Partenamut denkt aan onze gezondheid op lange termijn met Air

De mutualiteit Partenamut lanceert ‘#32872jours’, een campagne om de Belgen bewust te maken van de noodzaak om hun hele leven lang beter voor hun gezondheid te zorgen.
 
De campagne staat haaks op de beloften van snelle resultaten die welig tieren op de sociale netwerken en moedigt mensen aan om te streven naar duurzaam welzijn, aan de hand van gezonde gewoonten die op de lange termijn kunnen worden bereikt: een evenwichtig dieet, regelmatige lichaamsbeweging, ontspanning of meditatie, regelmatige check-ups, enzovoort.
 
De campagne die ontwikkeld werd door Air, is sinds enkele dagen te zien op tv en zal het hele jaar door worden uitgerold via een reeks activaties.
 
“Gezondheid is geen uitdaging waar je 7, 14 of 28 dagen aan meedoet, maar een kapitaal dat je je hele leven in stand moet houden. Het gaat om het 'cultiveren' ervan, zoals onze positionering 'Cultivating your health' ons voorhoudt. In het kader van onze missie leek het ons cruciaal om dit te herhalen, maar vooral om concrete oplossingen aan te reiken voor onze leden”, aldus Annissa Tamines, Brand & Marketing Communications Manager bij Partenamut.
 
“We implementeren een gezondheidsstrategie op maat van alle doelgroepen en alle preventie- en zorgniveaus door te luisteren naar onze leden en hun behoeften. Dus 2024 zal heel wat nieuwe functies verwelkomen om aan die behoeften te voldoen”, voegt ze eraan toe.

Archief / BRANDS