Fr

BRANDS

Fanta valt voor FOOH met EssenceMediacom

Zondag 7 April 2024

Fanta valt voor FOOH met EssenceMediacom

De creatieve afdeling van EssenceMediacom heeft voor Fanta een allereerste lokale campagne die gebruikmaakt van CGI-technologie bedacht en uitgewerkt. In het wereldje staat dit ook bekend als Fake Out of Home (FOOH). In de campagne neemt Fanta consumenten mee naar iconische locaties waarbij ze kunnen ontsnappen in een ‘FANTAsiewereld’ waar creativiteit en verbeelding geen grenzen kennen.

De campagne bestaat uit vier video’s (hier, hier en hier te bekijken) die verspreid worden via de sociale media.
 
Naomi Osorio Galan, senior media operations manager bij The Coca-Cola Company: “Deze CGI-campagne vertegenwoordigt een nieuw tijdperk in de manier waarop we willen communiceren met onze consumenten. Door de nieuwste technologische ontwikkelingen te combineren met ons speelse karakter, bieden we een unieke ervaring die mensen meeneemt naar een wereld van entertainment en avontuur.”

Archief / BRANDS