Fr

BRANDS

L'Oréal waagt zich op LinkedIn om vrouwen aan te moedigen hun zelfbeeld naar waarde te schatten

Maandag 15 April 2024

L'Oréal waagt zich op LinkedIn om vrouwen aan te moedigen hun zelfbeeld naar waarde te schatten

Net nu L’Oréal op de negende plaats eindigde in de wereldwijde Equileap-rangschikking rond gendergelijkheid, lanceert het merk samen met McCann Parijs ‘Worth It Resume’, een campagne waarin vrouwen worden uitgenodigd om hun verhalen over mislukkingen te delen en te benadrukken hoe tegenslagen tot succes kunnen leiden.
 
Het bijzondere aan de campagne is dat deze wordt uitgerold op LinkedIn, waar L'Oréal bijna 5 miljoen volgers heeft en een aantal van zijn ambassadeurs, te beginnen met Eva Longoria, uitnodigt om hun ervaringen op dit gebied te delen. De campagne loopt ook op Instagram.
 
Aan de basis van de campagne ligt het feit dat 81% van de vrouwen zich meer gedreven voelt om niet te falen dan mannen, en kadert in de inspanningen van het merk om het zelfvertrouwen van vrouwen te versterken.

Archief / BRANDS