Fr

BRANDS

Powerade in de startblokken in België

Maandag 11 December 2023

Powerade in de startblokken in België

Powerade, het wereldwijde sportdrankmerk van The Coca-Cola Company, betreedt de Belgische markt. Volgens Aline Lemaire, marketing director BeLux bij TCCC, vervangt het merk twee varianten van Aquarius Isotonic, Isotonic Blue Ice en Isotonic Passion Fruit, die omgedoopt zullen worden tot Powerade.
 
Om voor een duidelijke overgang te zorgen, krijgen de twee Aquarius-varianten vanaf januari 2024 tijdelijk een ander etiket. Deze dubbele etikettering zal rond mei verdwijnen om plaats te maken voor Powerade. Op dat moment zal TCCC van de gelegenheid gebruik maken om Powerade op grotere schaal te promoten via een reclamecampagne.
 
Dat betekent echter niet dat Aquarius verdwijnt: het merk zal zich concentreren op dagelijkse hydratatie tijdens actieve momenten, thuis, op het werk of onderweg, via zijn andere varianten: Red Peach, Lemon, Lemon Zero Sugar en Orange.
 
“Dankzij deze aanpassing zorgen we ervoor dat elke consument op elk moment kan vinden wat hij of zij van ons verwacht: Powerade voor intensieve fysieke inspanning en Aquarius voor dagelijkse activiteiten”, voegt Aline Lemaire toe.

Archief / BRANDS