Fr

BRANDS

Nissan ziet het groots met Clear Channel

Dinsdag 16 Januari 2024

Nissan ziet het groots met Clear Channel

Naar aanleiding van de ‘Saloncondities’ deed Nissan een beroep op Urban Media en Clear Channel om het publiek een onvergetelijke ervaring te bieden in de stations van Antwerpen-Centraal, Brussel-Centraal en Namen, en dit dankzij de 3D LED Wall XXL. De Nissan Qashqai e-POWER zal er op een gigantisch scherm van drie meter hoog en vier meter breed te zien zijn in 3D.

Het initiatief maakt deel uit van een grootschalige campagne die wordt uitgerold op verschillende reclameformaten van Clear Channel, zowel digitaal als in print, en meer bepaald op de 36m² en 16m² More O'Ferrall billboards in de Belgische stadscentra en de grote steden, de Billboard Live Street schermen in Brussel en de dertien Billboard Live Station schermen in de treinstations.

De campagne loopt nog tot 28 januari. Ze is het resultaat van een samenwerking tussen Nissan, TBWA, Make, Outsight (onlangs overgenomen door Billups), Urban Media en Clear Channel.
 

Archief / BRANDS