Fr

BRANDS

Danone HiPRO legt de lat hoger met Boondoggle Havas

Donderdag 7 Maart 2024

Danone HiPRO legt de lat hoger met Boondoggle Havas

Sinds de zomer van 2023 heeft Danone zijn communicatie toevertrouwd aan de wereldwijde Havas-groep. In België zal Boondoggle Havas de merken van Danone verder uitbouwen, en dat voor deze drie categorieën: zuivel en plantaardige producten, waters en gespecialiseerde voeding.​

Vandaag trapt het Belgische bureau de samenwerking af met een eerste grootschalige campagne voor HiPRO. Dat is een productgamma dat in de markt wordt gezet als de beste bron van eiwitten om je te helpen bij al je sportieve uitdagingen.

‘Stap voor stap straffer’ bestaat uit storytelling rond de producten en het merk. Waar je de lat ook legt en wat je sportieve doelen ook zijn: met training, doorzettingsvermogen en een goede voedingsbalans word je stap voor stap sterker, zo luidt het.

Om de storytelling mooi te illustreren schakelde Danone twee bekende atleten in: wielrenster Lotte Kopecky, meervoudig wereldkampioene, en 400m-loopster Cynthia Bolingo, meervoudig Belgisch kampioene. In een tv-spot geregisseerd door Jef Boes (Initials LA) delen ze hun persoonlijk verhaal en de volgende boodschap: ‘in welke discipline je ook zit, het gaat niet over hoe vaak je valt, maar over hoe vaak je opstaat’.

De campagne wordt gevoerd in OLV, DOOH en SoMe.

Archief / BRANDS