Fr

BRANDS

AXA is goud waard met Publicis Groupe

Maandag 15 April 2024

AXA is goud waard met Publicis Groupe

Nafi Thiam, sinds 2019 het gezicht van de Axa-campagne, zette haar schouders onder ‘Steun is goud waard’, een nieuwe campagne van de adverteerder in het kader van de komende Olympische Spelen. De campagne heeft als doel de positionering van het merk als menselijke verzekeraar te versterken, een verzekeraar die klaar is om alle Belgen te ondersteunen in goede en minder goede tijden, dit via haar aanbod van producten en diensten.

Om de boodschap over te brengen, bedacht Publicis Groupe een atletische choreografie in samenwerking met de Belgische danser en choreograaf Alexander Vantournhout. In de video wordt onze nationale atletiekspecialist letterlijk ondersteund door dansers, die symbool staan voor alle mensen die haar aanmoedigen en haar het vertrouwen geven dat ze nodig heeft om zichzelf te overtreffen en topprestaties af te leveren.

Naast een tv-spot van 30” en een bioscoopspot van 50” staan er nog affichage en een SoMe-luik op het programma.

Archief / BRANDS