Fr

BRANDS

Kom op tegen Kanker hoopvol met DVLR DDB

Donderdag 1 Februari 2024

Kom op tegen Kanker hoopvol met DVLR DDB

DVLR DDB ontwikkelde voor Kom op tegen Kanker de vierde editie van de sensibiliseringscampagne ‘Lichtpuntjes tegen Kanker’. De doelstelling daarvan is de activiteiten van de NGO te financieren.

De campagne dompelt ons opnieuw onder in de hoopvolle maar ontroerende verhalen van Mathijs, Marc en Kathleen, die vechten of hebben gevochten tegen kanker...

Dankzij een samenwerking met VRT 1 en Radio 2 worden op de zenders enkele speciale programma’s uitgezonden gedurende vijf dagen. Daarin getuigen verschillende mensen over hun ervaringen met kanker en over waarin ze hoop, troost en steun vinden.

De apotheose van de campagne volgt op 16 februari op VRT 1 wanneer ‘Het Grootste Lichtpunt tegen Kanker’ wordt gepresenteerd in het provinciaal domein De Schorre in Boom. Dit jaar kunnen bezoekers ook ter plaatse een lichtpuntje kopen en actief deelnemen aan het evenement.

Archief / BRANDS