Fr

BRANDS

De Lijn lanceert een oproep tot respect voor het personeel van alle openbaarvervoermaatschappijen

Maandag 22 April 2024

De Lijn lanceert een oproep tot respect voor het personeel van alle openbaarvervoermaatschappijen

De sensibiliseringscampagne om respect te vragen voor het personeel van Accenture Song voor De Lijn wordt nu ook gevoerd door de NMBS, de MIVB en TEC.

‘Onze medewerkers zijn meer dan hun job’ herinnert iedereen eraan dat werknemers van openbaarvervoermaatschappijen fijne en veelzijdige mensen zijn die het respect van onze reizigers verdienen, als mens en in de uitoefening van hun beroep.

De campagne bestaat uit portretten van medewerkers van het openbaar vervoer, met alles wat ze zijn en betekenen voor anderen, bovenop hun job. Deze beelden worden verspreid via OOH, sociale media, online en op de kanalen van de vervoersmaatschappijen zelf.

Daarnaast kunnen alle medewerkers hun eigen profielfoto uploaden en personaliseren via een interne tool.

Archief / BRANDS