Fr

BRANDS

Hilton activeert getrouwheidsprogramma op Roblox

Woensdag 24 Januari 2024

Hilton activeert getrouwheidsprogramma op Roblox

Wellicht een première. De Hilton-keten gebruikt voortaan de metaverse van Roblox om zijn Hilton Honors getrouwheidsprogramma te activeren en te ontwikkelen door middel van gamification, door en met Paris Hilton.
 
Het centrale element van de activering is een game op Roblox, waarmee gebruikers immersieve uitdagingen kunnen aangaan om echte Hilton Honors-voordelen te winnen, evenals digitale activa om te reizen door Slivingland, de Roblox-wereld van Paris Hilton, de belangrijkste ambassadrice van de hotelketen. De site ontving meer dan een miljoen bezoekers in de eerste 30 dagen na de lancering, met 97% organisch verkeer. 11:11 Media, het bureau van Paris Hilton dat verantwoordelijk is voor de actie, meldt ook dat bezoekers van Slivingland gemiddeld 25' per sessie doorbrengen op de site.
 
De campagne, die deel uitmaakt van het ‘For the Stay’ platform, wordt ondersteund door een Roblox-video, een soort reboot van de laatste reclamespot van het merk met Paris Hilton.

Archief / BRANDS