Fr

BRANDS

Chiquita pop-arty met Romero Britto

Donderdag 1 Februari 2024

Chiquita pop-arty met Romero Britto

Chiquita lanceert ‘Pop by Nature’. De campagne wordt in de markt gezet als een fusion tussen kunst en natuur en is gemaakt in samenwerking met de artiest en oprichter van de Happy Art Movement, Romero Brito.

‘Pop by Nature’ symboliseert het kleurrijke karakter van Chiquita en nodigt ons uit om het leven te leven met een vleugje popart. Dat wordt vertaald in een werk van Romero Britto, dat de popartdimensie van Chiquita-bananen illustreert.
 
Het kunstwerk zal te zien zijn op billboards op iconische locaties en in digitale campagnes en interactieve ervaringen. Aldus zal de ‘It Peels So Good’-spirit van Chiquita worden versterkt.
 
Het merk lanceert ook een limited edition collectie ‘Pop by Nature’ stickers, met daarop tekeningen uit de campagne met Britto. Consumenten krijgen de mogelijkheid om hun eigen kunstwerk te maken door de zes stickers in de collectie te verzamelen. De elementen daarvan passen perfect in elkaar om aldus de artistieke puzzel compleet te maken.

Tijdens de campagne staan er nog andere immersieve ervaringen op het programma, waaronder een kleurrijk labyrint op de Milan Design Week 2024. Deze ervaring zal bestaan uit elementen en installaties die geïnspireerd zijn op het werk van Britto.

Archief / BRANDS