Fr

BRANDS

Stella meer waard met Beckham

Woensdag 13 Maart 2024

Stella meer waard met Beckham

David Beckham heeft weer een merk toegevoegd aan zijn influencers-, of liever ambassadeurspalmares. Dat is de ietwat hoogstaandere term die AB InBev koos om de man te beschrijven die de nieuwe Stella Artois baseline voortaan mag uitdragen op een rist markten wereldwijd.

De campagne draagt meer bepaald de slogan ‘A Taste Worth More’ en is bedoeld om de kenmerkende smaak van Stella en de authentieke momenten van verbondenheid met vrienden in de verf te zetten.

AB InBev legt uit dat het ‘Worth More’ platform de opvolger is van de beroemde ‘Reassuringly Expensive’ campagne die van 1982 tot 2007 bijdroeg aan het definiëren van het internationale premium biersegment wereldwijd. “Hoewel die lijn een uitstekend voorbeeld was van een mooi inzicht in het consumentengedrag en de transformatie ervan in krachtige reclame met een oneerbiedige twist, zijn we nu bijna drie decennia verder en zijn de codes in dit premium segment veranderd”, aldus Tim Ovadia, vice-president marketing voor Stella Artois. “Merken moeten nu hun waarde voor consumenten bewijzen, zowel op emotioneel als op functioneel vlak.”

De campagne is het werk van GUT Miami.

Archief / BRANDS