Fr

BRANDS

Aperol Spritz stimuleert positiviteit

Vrijdag 19 April 2024

Aperol Spritz kondigt de lancering aan van het ‘Positive Squad’ concept in België. Dat heeft als doel om de zogenaamde ‘joy gap’ in onze levens te verhelpen en onze perceptie van het leven opnieuw in evenwicht te brengen, dit door te focussen op positieve momenten. Het merk werd geïnspireerd door een onderzoek dat aandacht besteedt aan de invloed van gelukkige momenten, maar ook hoe we de neiging hebben om meer aandacht te besteden aan negatieve ervaringen.
 
De ‘Positive Squad’ nodigt Belgen uit om positieve ervaringen in horecazaken te delen en positieve reviews te schrijven om aldus bij te dragen tot een cultuur waarin positiviteit gewaardeerd wordt. Aperol introduceert de hashtag #Goodvibesonly om de #bekind beweging concreet vorm te geven op sociale media.
 
Tegelijkertijd lanceert het merk een dj-wedstrijd. Deelnemers maken kans om op verschillende locaties in het land te spelen en een plek te versieren op het podium van het Extrema Outdoor festival. Muzikale talenten worden uitgenodigd om hun kandidatuur, samen met een dj-set, in te sturen via de Aperol-website. Daar kunnen bezoekers dan stemmen op hun favoriete dj. De vijf dj’s met de meeste stemmen worden op 6 mei bekendgemaakt. De uiteindelijke winnaar wordt gekozen door een panel van experts.
 

Archief / BRANDS