Fr

BRANDS

Oreo retroludiek met Pac-Man

Woensdag 14 Februari 2024

Oreo retroludiek met Pac-Man

Het kon niet anders of dit stel moest elkaar op een dag tegenkomen. Mondelez International heeft een samenwerking aangekondigd tussen zijn koekjesmerk Oreo en Pac-Man, de iconische videogame van Bandai.
 
Dankzij de deal komen er zes speciale Oreo Pac-Man koekjes, met een verpakking geïnspireerd op de beroemde game. Door de QR-code op een van de pakjes te scannen, ontdekken consumenten retro game-ervaringen waarmee ze prijzen kunnen winnen (zoals een levensgrote Oreo Pac-Man speelmachine.
 
De campagne start in Antwerpen met een megaprojectie van het Pac-Man doolhof aan het MAS op 14 februari; de actie loopt tot 1 juni.
 
“Bij Oreo zijn we voortdurend op zoek naar nieuwe manieren om het plezier van snacken en spelen naar een hoger niveau te tillen. Daarom zijn we blij met onze nieuwste samenwerking, die volgt op een reeks innovatieve samenwerkingen met wereldberoemde merken zoals Xbox en Batman. We hopen dat dit initiatief koekjes- en gamefans zal inspireren om plezier te hebben terwijl ze genieten van een nostalgische game-ervaring”, zegt Perrine Pierrard-Willaey, marketing director van Oreo voor Europa.

Archief / BRANDS