Fr

BRANDS

Beobank presenteert cv-tool met Boondoggle Havas

Dinsdag 5 Maart 2024

Beobank presenteert cv-tool met Boondoggle Havas

Beobank en Boondoggle Havas pakken uit met een nieuwe campagne naar studenten die zich binnenkort op de arbeidsmarkt zullen begeven. Centraal staat de nieuwe cv-tool op basis van AI die Boondoggle CX maakte voor Beobank en die ervaringen en passies omzet in skills. De bedoeling is om jongeren te tonen dat ze wellicht over meer talent beschikken dan ze zelf beseffen. Zo zegt ‘scoutsleider’ misschien weinig op een cv, maar ‘plantrekker’ en ‘teamplayer’ des te meer.

Om de cv-tool in de kijker te zetten, organiseren Beobank en Boondoggle Havas ook een wedstrijd. De gelukkige wint een unieke beleving in het buitenland en krijgt zo de kans om zijn cv te verrijken met extra talenkennis én levenservaring.

De campagne, die online en offline aanwezig is, wordt getoond via print, social media, OLV en bannering.

Archief / BRANDS