Fr


Close

BRANDS

Delhaize promoot evenwichtige voeding door de koopkracht te verhogen

Dinsdag 7 September 2021

Delhaize promoot evenwichtige voeding door de koopkracht te verhogen

Evenwichtige voeding promoten door de koopkracht te verhogen, dat is de doelstelling van Delhaize en Unbox met het nieuwe concept ‘Healthy Membership Program’. De medewerkers van deelnemende organisaties genieten 20% korting op Nutri-Score A en B producten. Het concept moedigt mensen niet alleen aan om vaker voor evenwichtige producten te kiezen, maar is ook een manier voor organisaties om de koopkracht van hun medewerkers te optimaliseren en te verhogen.  

Elk bedrijf of organisatie kan zich inschrijven in dit programma waarbij het voordeel is beperkt tot 60 euro korting per maand. Het is toegankelijk via de Superpluskaart, het getrouwheidsprogramma van Delhaize. De deelnemers kunnen deze korting genieten in alle 771 Delhaize-winkels in België. Het getrouwheidsprogramma biedt eveneens een financieel voordeel voor deelnemende bedrijven en organisaties. Partena en een aantal grote werkgevers werden al overtuigd door het initiatief van Delhaize. Ze starten dit najaar met het programma. Aldus zullen al 10.000 personeelsleden kunnen rekenen op deze extra korting.

Archief / BRANDS