Fr

BRANDS

Delhaize maakt een frisse start met TBWA

Donderdag 19 Augustus 2021

Delhaize maakt een frisse start met TBWA

Gezond en vers eten, bij Delhaize is dit een eenvoudige keuze aangezien ze goedkoper is. Zo luidt de belofte in de nieuwe campagne die TBWA creëerde voor de retailer. Op het programma: tv, radio, OOH en influencer marketing.

In de tv-spot zien we een reeks figuranten die op de tonen van ‘It wasn’t me’ van Shaggy zichzelf en de kijkers de vraag stellen welke gewoontes, die we tijdens de lockdowns ontwikkelden, we ook zullen behouden vanaf september. Wat het antwoord ook is, bij Delhaize is gezond eten beter voor de portefeuille. De radiospots hebben dezelfde tone of voice.

Online gebruiken de influencers een filter om de volgers en zichzelf te vragen welke goede gewoontes zullen blijven. Ze promoten tegelijkertijd een gezonde lunchbox.
 
In OOH herinneren de creaties er simpelweg aan dat Delhaize die goeie gewoontes blijft bevoorraden met gezonde en goedkope producten...

Archief / BRANDS