Fr

BRANDS

Horecacomeback.be: een platform van merken die solidair willen zijn met de horeca

Woensdag 8 April 2020

In navolging van het initiatief van Alken Maes en AB InBev met hun Café Solidair en hun Café Courage, wil het platform horecacomeback.be de spaarpot van de horecasector ondersteunen door consumenten de kans te geven om waardebonnen (geldig tot 30 september) te kopen voor een aantal restaurants, snackbars en cafés in het zicht van hun heropening. Het initiatief, dat ondersteund wordt door een aantal merkpartners, komt van een aantal organisaties zoals Belgische Brouwers, Toerisme Vlaanderen, Fédération Horeca, enz. en een aantal bedrijven waaronder Coca-Cola, Pepsico, Schweppes, Lipton, Carlsberg en Galbani.

Als ambassadeur van de Italiaanse traditie die zeer aanwezig is in de Belgische horeca, heeft Galbani overigens een full page advertentie in de kranten gepubliceerd om het platform bekend te maken. De advertentie is getiteld ‘Uw favoriete restaurant heeft u nodig’.

Archief / BRANDS