Fr

BRANDS

Bosch lanceert zijn nieuwe wereldwijde imagocampagne met Jung von Matt

Maandag 14 Januari 2019

Bosch lanceert zijn nieuwe wereldwijde imagocampagne met Jung von Matt

Het technologiebedrijf Bosch lanceerde tijdens de opening van de CES-beurs in Las Vegas zijn nieuwe wereldwijde campagne ‘Like a Bosch’. Bosch wil met de campagne de bekendheid van zijn merk als specialist in geconnecteerde producten en oplossingen vergroten. De campagne is gebaseerd op een hiphopvideoclip waarin de hoofdrolspeler toont dat hij goed overweg kan met het Internet of Things (IoT).

‘Like A Bosch’ speelt in op de ‘Like A Boss’ video’s en memes die al enkele jaren de ronde doen op het internet met tientallen miljoenen views. In die video’s voeren alledaagse mensen bizarre stunts uit of slagen ze er op het nippertje in te ontsnappen uit een hachelijke situatie. Andere video’s die producten voorstellen die gerelateerd zijn aan twee domeinen van het IoT zoals mobiliteit en het geconnecteerde leven zullen later dit jaar volgen.

De imagocampagne loopt op de sociale en digitale media. De creatie is het werk van Jung von Matt Hamburg.

Archief / BRANDS