Fr

MEDIA

Rossel stopt 7Dimanche in nieuw kleedje

Zondag 24 September 2023

Rossel stopt 7Dimanche in nieuw kleedje

Op 24 september en ter gelegenheid van zijn 18de verjaardag onthult 7Dimanche, de gratis zondagskrant van de groep Rossel, zijn nieuwe identiteit/ Soberder en moderner, visueel aantrekkelijker, net zoals het logo, de lay-out en de kleuren die onder handen genomen werden, werd het design ontworpen voor een “frisser, actueler medium, rijk aan informatie, dat een meeslepende en toegankelijke ervaring biedt”, benadrukt Stéphanie Legros, marketing product manager van 7Dimanche.
 
Ook de indeling van de krant werd herzien om het lezen te vergemakkelijken, met een afwisseling van content in verschillende formaten om het engagement van de lezers te versterken. “Als onbetwiste marktleider op het gebied van zondagsmedia is deze transformatie van 7Dimanche niet zomaar een esthetische evolutie. Het is een hernieuwde bevestiging van ons engagement om onberispelijke kwaliteit te leveren en relevant te blijven voor onze trouwe lezers. Meer dan ooit zijn we vastbesloten om ons lezerspubliek gedurende elke zondag bij te staan, hen te informeren, te vermaken en te betrekken. We zijn trots op deze nieuwe identiteit, want ze weerspiegelt onze unieke positie en de kern van wat 7Dimanche altijd heeft vertegenwoordigd”, aldus Philippe Decoster, uitgeverijdirecteur van 7Dimanche.
 
De veranderingen worden ondersteund door een communicatiecampagne rond de hoogtepunten van de zondag.
 
7Dimanche gaat prat op zo’n 535.000 papieren lezers per nummer en 80.000 voor de digitale versie. Het nummer van 24 september telde 28 pagina’s.

Archief / MEDIA