Fr

MEDIA

Ads & Data ondersteunt DS XTR aanbod in De Standaard

Woensdag 29 November 2023

Ads & Data ondersteunt DS XTR aanbod in De Standaard

Enkele weken geleden lanceerde Ads & Data Brand Studio ‘DS XTR’, een nieuwe signatuur voor premium native campagnes die verschijnen in De Standaard.
 
Om dat kenbaar te maken en zijn expertise in de verf te zetten, pakt de regie uit met een on- en offline campagne met zowel een B2C- als B2B-luik. De eigen podcastreeks ‘Over Morgen’ waarin data en privacy centraal staan, en waarin blogger Thomas Smolders praat met experts, vervolledigt het native verhaal dat Ads & Data wil brengen.
 
“Dankzij een eigen DS XTR-campagne kunnen we ons vanuit Ads & Data op een ongeziene manier onderscheiden door onze visie op data en de daarbijhorende challenges te delen via native advertising en relevante storytelling. Naast het feit dat De Standaard selectief is op de hogere sociale klasse, bereikt ze als opinieleidend nieuwsmerk ook een brede waaier aan stakeholders. Ads & Data kan zo genieten van een hoge visibiliteit op alle kanalen van De Standaard en er is uiteraard geen betere reclame dan zelf gebruik te maken van onze eigen producten”, aldus Els Vercauteren, Brand Studio Director bij Ads & Data.
 
Ze voegt eraan toe dat de regie binnenkort haar eerste DS XTR-campagne lanceert met Polestar.

Archief / MEDIA