Fr

MEDIA

Ads & Data versterkt aanbod met Warner Music Experience

Dinsdag 19 April 2022

Ads & Data versterkt aanbod met Warner Music Experience

Sinds 1 april 2022 wordt Warner Music Experience (WMX), het platform binnen Warner Music Group dat artiesten met fans verbindt en merken op allerhande creatieve, immersieve en boeiende manieren versterkt, in België vertegenwoordigd door Ads&Data.
 
Het bedrijf publiceert bekroonde premium content op enkele van ’s werelds grootste entertainmentplatformen en biedt een exclusieve toegang tot de uitgebreide artiesteninventaris van Warner Music op YouTube. Het platform gaat prat op een wereldwijde reach van zo’n 250 miljoen unieke gebruikers per maand, goed voor bijna 50 miljard video views per maand, meer bepaald via het kanaal UPROXX, de app Songkick, de nieuwssite HipHopDX en Cover Nation dat creators van covers op TikTok en YouTube samenbrengt. WMX heeft ook een brand content studio ter beschikking van de adverteerders.
 
Ads & Data preciseert dat het Warner Music-kanaal op YouTube meer dan 3,6 miljoen unieke bezoekers bereikt en gemiddeld 42 miljoen views per maand genereert in België.

Archief / MEDIA