Fr


Close

MEDIA

Targetspot investeert om audioreclame in gaming te versnellen

Donderdag 16 December 2021

Targetspot investeert om audioreclame in gaming te versnellen

Targetspot zet zijn investeringen in de mobiele gamingsector verder met de lancering van een gespecialiseerde afdeling in 2022. Die zal samenwerken met klanten en partners uit het volledige ecosysteem.

De nieuwe afdeling zal in eerste instantie adverteerders helpen om nieuwe doelgroepen aan te spreken in de gaming sector en bij uitbreiding in de in-app sector. Op langere termijn is het de bedoeling kansen te verkennen binnen de volledige gaming categorie en de metaverse, in het bijzonder in virtual reality en immersieve omgevingen. Daarbij zal worden samengewerkt met Kiln, een productinnovatiespecialist, om een toekomstige strategie voor het bedrijf op te zetten en uit te voeren.

De nieuwe afdeling heeft nog geen naam, maar naar verwachting zal ze als een filiaal binnen Targetspot opereren. De afdeling zal geleid worden door Adam Pattison, country Director UK. In de loop van 2022 neemt hij zijn functie op.

Archief / MEDIA