Fr

MEDIA

Transfer gaat internationaal met zijn nieuwe merk Mayonnaise Media

Zondag 14 Maart 2021

Transfer gaat internationaal met zijn nieuwe merk Mayonnaise Media

De thematische videoregie Transfer opent Mayonnaise Media. Dankzij dit nieuwe project onder begeleiding van Stefan Hougaerts en Sam De Clerck, zullen Belgische, Nederlandse en Luxemburgse adverteerders om te beginnen reclameruimte kunnen aankopen op de zenders van de France Télévisions Group (waaronder TV5MONDE, France 24 & Deutsche Welle).

“Net zoals verschillende individuele ingrediënten zoals eieren, mosterd, olie en azijn één perfecte substantie maken, vormen de verschillende internationale kanalen één perfecte samenhang binnen Mayonnaise Media”, aldus general manager Michel Dupont die we over het nieuwe project interviewden. “Mayonnaise Media fungeert als het centrale aanspreekpunt voor bedrijven en organisaties die internationaal willen adverteren op premium televisiezenders. Daarvoor werken we samen met onder meer France Télévisions en andere internationale spelers. Zo willen we een kwalitatief antwoord bieden op het versnipperde internationale medialandschap”.

Het aanbod van Mayonnaise Media zal in de toekomst nog meer uitgebreid worden met nieuwe internationale zenders en online kanalen.

Archief / MEDIA