Fr

MEDIA

Max, speerpunt in het nieuwe weekendaanbod van Sudpresse

Donderdag 11 Maart 2021

Max, speerpunt in het nieuwe weekendaanbod van Sudpresse

Maxx is dood, leve Max. De kranten van de Sudpresse-groep verwelkomen vanaf zaterdag 13 maart een nieuw wekelijks supplement van 48 pagina's: Max, met als ondertitel 'le complice quotidien (des lecteurs)'. Een upscale magazine – dat echt zeer geslaagd is - dat van zijn lezers trotse Walen wil maken, zo luidt het. Max wil een prominente plaats geven aan al wie Wallonië laat schitteren, maar wil ook inspireren door zijn lifestyle tips (binnenhuisinrichting, tuinieren, koken, schoonheid, trends, cultuur, ...). Max brengt het beste van het weekend en de rest van de week. Het blad is elke zaterdag verkrijgbaar in de krantenwinkel, maar is ook elke dag aanwezig op de site Sudinfo.be. Het magazine wordt gemaakt door een speciaal team van freelancers onder leiding van hoofdredactrice Charlotte Vanbever.
 
De lancering die ondersteund wordt door een campagne van Shake (pers, radio en tv), maakt deel uit van een bredere herschikking van het weekendaanbod van de regionale kranten van de Rossel-groep. Die verwelkomen ook nieuwe lifestyle-pagina's die algemener zijn dan de inhoud van Max – conso, nieuwe producten, uitstapjes, auto, onroerend goed, enz. -, alsook de TV News-gids die al aanwezig is in Le Soir en die dus een plaats krijgt in de titels van Sudpresse.

Archief / MEDIA