Fr

MEDIA

Lara Chammah (Roularta): "Ik heb voor een magazineregie gekozen omdat ze beschikt over een goede databank"

Woensdag 13 November 2019

Lara Chammah (Roularta):

Als digital expert programmatic bij Roularta is Lara Chammah als het ware de draaischijf voor al wat met programmatic te maken heeft. Enerzijds probeert ze adverteerders en bureaus te overtuigen van de mogelijkheden. Anderzijds werkt ze nauw samen met de technische teams van Roularta Digital Hub voor de technische en data aspecten. “We testen wat de goede technologieën zijn en implementeren die vervolgens. Ik heb voor een magazineregie gekozen omdat die beschikt over een goede databank. We weten wie er achter de content zit, wie hem consumeert, en kunnen aldus 360°-oplossingen voorstellen.”

In het portret dat MagazineMedia van haar schetste, legt Lara Chammah ook uit dat ze de impact van programmatic ziet toenemen. Het vervolg lees je hier.

Archief / MEDIA