Fr

PARTNER CONTENT

Belichaamt Generatie Z alle veranderingen?

Woensdag 24 April 2024

Belichaamt Generatie Z alle veranderingen?

Dit nieuwe nummer van ‘Think ahead’, de ‘insights et learnings’-rubriek van RMB's MarCom-afdeling, zoomt in op Generatie Z.
 
Gen Z, personen geboren tussen halverwege jaren '90 en begin jaren 2010, typeert zich door haar intensieve gebruik van digitale media voor communicatie, informatie en entertainment. Ze hecht ook prioritair belang aan mobiliteit, interactiviteit, het gemeenschapsaspect en het creëren van persoonlijke content. 

Kortom, Generatie Z belichaamt de verandering in mediaconsumptiepatronen, want deze jongeren verkiezen nieuwe formats en platformen. Maar laten ze de meer traditionele media daarom helemaal varen? Niet per se!

De videopodcast hieronder vat de beste mediastrategieën samen om de aandacht van Gen Z te trekken en geeft ook enkele tips om echt contact te maken met deze dynamische leeftijdsgroep. Nieuwsgierig naar meer? Cijfers over de mediaconsumptie van 12-34-jarigen zijn beschikbaar op rmb.be.
 
Get inspired by our expertise !
THINK AHEAD.

 

Archief / PARTNER CONTENT