Fr

PARTNER CONTENT

Euro insights!

Woensdag 21 Februari 2024

Euro insights!

Begin dit jaar lanceerde RMB 'Think Ahead', een speciale rubriek die wordt ingevuld door de MarCom-afdeling van de regie. Het doel? Verschillende insights en learnings delen (studies, bereikcijfers, data, mediagedrag, consumentengedrag, cases, enzovoort) die het marketingdenken kunnen verrijken en de verschillende spelers van ons reclame-ecosysteem kunnen inspireren. 
 
Dit nummer van 'Think ahead' focust op de analyse van de tv- en digital performances van het EK voetbal. Het evenement brengt miljarden fans over de hele wereld samen. Welke kijkcijfers registreren we bij ons? En wat is er bijzonder aan het kijkerspubliek? 
 
Wat we vaststellen is duidelijk: ook al is het een vierjaarlijks terugkerend toernooi, het EK voetbal blijft één van de evenementen die zowel op televisie als op internet het grootst aantal kijkers aantrekt. Daarom is het ook een buitengewoon uitstalraam voor adverteerders die maximale zichtbaarheid zoeken.
 
Om snel en makkelijk inzicht te krijgen in de reikwijdte van het EK voetbal, kunt u de belangrijkste learnings ontdekken in een videopodcast. Wie graag nog meer wil weten, vindt aanvullende gegevens in Powerpoint of op rmb.be.

Get inspired by our expertise!
THINK AHEAD.

Archief / PARTNER CONTENT