Fr

PARTNER CONTENT

CIM for Starters: een must voor jong mediatalent: LAST CALL

Maandag 25 September 2023

CIM for Starters: een must voor jong mediatalent: LAST CALL

Voor opkomend talent als media professional staat er een niet te missen evenement om de hoek: CIM for Starters!

Een initiatief van CommPass en het CIM dat speciaal is ontworpen voor beginnende mediaprofessionals.  Volgens Sofie Rutgeerts va het CIM ‘een gouden ticket om je netwerk uit te breiden, met handige tips hoe je vlot kan navigeren door de verschillende bereikstudies. Kortom de perfecte boost voor je carrière in de mediasector!’

Waarom zou je deelnemen?

Overzicht van de CIM-studies: je krijgt een handige samenvatting van het Belgische medialandschap en onze studies om de evolutie van mediaconsumptie en bereik te begrijpen;

Tools: ontdek de toolbox die elke mediaprofessional nodig heeft. Je zal naar huis gaan met praktische kennis die je vanaf dag één kan gebruiken;

Netwerken: maak kennis met professionals die jouw passie voor de media delen. Het evenement is het perfecte platform om je netwerk uit te breiden. De sprekers zijn experts in de media sector en delen graag hun kennis en ervaringen.

Wanneer?

Donderdag 28 september 2023 van 14:30 tot 17:00 uur, gevolgd door een gezellig moment om te netwerken.

Waar?
RTL House, Jacques Georginlaan 2, 1030 Brussel.

Wat zeggen enkele experts over het belang van een event zoals CIM for Starters?

“CIM for Starters is een must do voor iedereen die start in het mediavak. Dit namiddagprogramma met 4 mediaprofessionals zorgt ervoor dat je helemaal up to date bent met de laatste CIM insights", Christine Van den Berghe, Managing Director Lijncom.

“In een mediabureau kom je zowat dagelijks in contact met CIM-data. De interpretatie en analyse ervan leggen de solide basis van een sterk media expert, zowel voor offline als online profielen”, Jo Ringoet, Deputy Managing Director PHD Media.

“Het CIM en zijn bereikmetingen zijn voor ons als uitgever en mediaregie onmisbaar voor onze business. Ze zorgen ervoor dat we ons op geloofwaardige en onafhankelijke wijze kunnen situeren op de crossmedia markt die elke dag complexer wordt. De creatie van ToVA bijvoorbeeld, was voor ons een enorme doorbraak waarmee we onze video-inventarissen kunnen verdedigen binnen een audiovisueel universum dat steeds digitaler wordt", Sophie Vanderwinkel, General Manager IPM Advertising
 
De organisatoren zijn duidelijk: een niet te missen event evenement dat startende professionals de uitgelezen kans biedt om haar/zijn mediacarrière een vliegende start te geven.
 
Laat deze laatste oproep niet aan jou voorbijgaan - schrijf je vandaag nog in voor een middag vol kennis en inspiratie!
 
CommPass en het CIM kijken ernaar uit om je donderdag te zien!

Archief / PARTNER CONTENT