Fr

PARTNER CONTENT

Gepersonaliseerde reclame: relevantie boven alles

Donderdag 21 Maart 2024

Gepersonaliseerde reclame: relevantie boven alles

Een kijkje achter de schermen van Addressable TV, de technologie die al heel wat merken kon overhalen
 
In deze tweede aflevering van ‘Think Ahead’, RMB's rubriek om insights te delen die het marketingdenken kunnen inspireren, neemt de MarCom-afdeling Addressable TV onder de loep.

Deze technologische innovatie, die eind 2019 commercieel werd gelanceerd door het duo RMB-Proximus, maakt het mogelijk om tv-reclamecampagnes te personaliseren op basis van het profiel en de interesses van de consumenten. 

Zo krijgen adverteerders de kans om relevantere campagnes te ontwikkelen en hun reclame-investeringen te optimaliseren, door zich op een specifieke doelgroep te richten. De juiste content, naar de juiste persoon. Addressable TV opent ook nieuwe perspectieven door merken in staat te stellen te targeten op specifieke regio's of marktsegmenten.

Sinds Addressable TV begin 2020 op de markt werd gebracht, grepen al ruim honderd adverteerders de kans om via deze technologie op tv te communiceren.

Neem een kijkje achter de schermen van deze innovatie en ontdek de mechanismen en voordelen ervan in onze videopodcast. Voor wie nóg meer wil weten is er ook deze speciale one pager.

Archief / PARTNER CONTENT