Fr

MEDIA

Ads & Data Brand Studio introduceert native label 'DS XTR' voor thought leaders

Maandag 18 September 2023

Ads & Data Brand Studio introduceert native label 'DS XTR' voor thought leaders

Ads & Data Brand Studio pakt uit met een nieuw label voor zijn premium native campagnes. 'DS XTR’ wil adverteerders die pionieren in hun vakgebied en zich positioneren als ‘thought leaders’ – een status die De Standaard zelf ook claimt - de kans bieden te genieten van een exclusief ‘DS XTR’ – label in de krant. Dit premium native aanbod bestaat niet alleen uit print en digitaal, maar ook uit podcasts, zodat de partners die intekenen op dit aanbod een hoge visibiliteit genieten op alle kanalen van De Standaard. Online wordt de ‘Quality Read’ gehanteerd. Bij elk partnership primeert de DNA-match tussen het merk en de waarden van de lezers van De Standaard. DS XTR biedt dan ook enkel content van geselecteerde partners aan, gecreëerd op maat van de lezers.
 
“Bij Ads & Data Brand Studio zoeken we continu naar manieren om merken en bedrijven op een innovatieve manier te connecteren met hun doelgroep. Via native advertising brengen we de juiste verhalen op een authentieke en geloofwaardige manier tot bij de lezer/surfer en daar voegen we nu vanuit De Standaard een premium kwaliteitslabel aan toe. Met een uitgebreid 360° pakket - zowel in print, digitaal als audio (podcast) - ondersteund door research en impactstudies, bieden we onze partners de kans om zich op een unieke manier als thought leader te positioneren. Bovendien ontzorgen we onze partners gedurende het volledige productieproces”, aldus Els Vercauteren, Director Brand Studio.
 

Archief / MEDIA