Fr

TECH

Media Marketing lanceert MM Tech en wordt een pure player

Dinsdag 3 Januari 2023

Media Marketing lanceert MM Tech en wordt een pure player

Assets :


Digital en de technologieën die ermee verbonden zijn, hebben een almaar grotere impact op de ontwikkeling van bedrijven en marketing in ruime betekenis. Augmented:virtual reality, kunstmatige intelligentie, blockchain, programmatic enzovoort, al deze technologieën op basis van data en het toenemende aantal digitale touchpoints bieden marketeers, bureaus en publishers nieuwe kansen.
 
Om beter in te spelen op de uitdagingen waarmee deze ‘always on’ aanpak gepaard gaat, lanceert Media Marketing MM Tech, een multichannel concept dat de evolutie van al deze technologieën op de voet wil volgen en hun impact op de marketingspelers, communicatie en media wil duiden.
 
MM Tech zal om te beginnen bestaan uit de gelijknamige nieuwsbrief die elke week naar onze abonnees verstuurd zal worden. Het initiatief omvat ook de MM Tech Club die elke maand de gebruikers en de spelers van de technologie zal samenbrengen om hun ervaringen en toekomstperspectieven te delen in afterwork modus. Deze afspraken zullen plaatsvinden in The Mérode en gemodereerd worden door Stefanie De Regel (OneXR). Het hele project wordt in goede banen geleid door Patrick Steinfort, ex-directeur van BAM.
 
De eerste editie van de MM Tech newsletter verschijnt op 2 februari. De MM Tech Club opent voor het eerst zijn deuren op 7 februari.

Meer info hier.
 
Dit voorjaar komt Media Marketing bovenop zijn newsletters MM e-News, MM Brunch, MM Best of Research, MM Blue en MM Tech, met een nieuw, digitaal en interactief magazineconcept voor zijn abonnees, ter vervanging (en verbetering) van de papieren en pdf-versie. Hierover later meer.

Archief / TECH