Fr

TECH

Visa in Web3

Donderdag 18 Januari 2024

Visa in Web3

Visa lanceert de Web3 Loyalty Engagement Solution, een getrouwheidsprogramma dat gebruik maakt van de gelijknamige technologie om consumenten een meer interactieve en lonende ervaring te bieden. Het programma stelt merken in staat om digitale portemonnees te creëren voor hun klanten, waar ze punten kunnen bij elkaar sparen, net zoals digitale ervaringen zoals speurtochten, wat leidt tot een nieuwe vorm van interactie met merken die verder gaat dan traditionele transacties.
Kathleen Pierce-Gilmore, senior vice president en global head of issuing solutions bij Visa, merkt op dat traditionele loyaliteitsprogramma's de afgelopen tien jaar niet veel zijn geëvolueerd. Visa wil dat veranderen door klanten te belonen voor hun actieve betrokkenheid en niet meer alleen voor hun aankopen.

Loyaliteit is duidelijk een van de mogelijkheden van Web3-technologieën, zoals Clo Willaerts uitlegt in haar column over de terugkeer van deze technologie op de CES in Las Vegas.

Archief / TECH