Fr

TECH

Data Clean Rooms op het menu van MM Tech Club met LiveRamp, TF1 en TikTok

Donderdag 18 Januari 2024

Data Clean Rooms op het menu van MM Tech Club met LiveRamp, TF1 en TikTok

Nu het cookieloze tijdperk gaat beginnen, zijn Data Clean Rooms een van de oplossingen om targeted campagnes in te zetten en tegelijkertijd te voldoen aan de wettelijke vereisten.

Om het onderwerp te analyseren en de impact op reclamecampagnes te begrijpen, biedt onze eerste MM Tech Club van het jaar twee debatten met belangrijke spelers in de sector, LiveRamp, TikTok en TF1.

Het eerste debat brengt Kevin Kielbaey (Head van LiveRamp België) en Vincent Pierquet (Country Lead voor België bij TikTok) samen. Ze zullen de redenen voor hun samenwerking uitleggen, de verschillende soorten metingen bespreken aan de hand van een casestudy en kijken naar targeting.

Aurore Ghanassia (Head of Digital Marketing Projects & Partnerships Data bij TF1 Publicité) en Olivier Dansac (Head of TV & Partnerships bij LiveRamp) bespreken hun samenwerking op het gebied van Addressable TV. Ze zullen uitleggen hoe gesegmenteerde tv werkt, een overzicht geven van de huidige situatie in België en Frankrijk en de nieuwe functies presenteren die gepland zijn voor 2024.

De debatten worden zoals altijd gemodereerd door Alain Heureux.

Blokkeer alvast dinsdag 6 februari om 18u je agenda. We verwachten je in TheMerode. Informatie en inschrijvingen hier.

Archief / TECH