Fr

TECH

De MM Tech Club verwacht je bij The Merode

Woensdag 18 Januari 2023

De MM Tech Club verwacht je bij The Merode

Zoals aangekondigd lanceert Media Marketing in februari MM Tech, een multichannel concept dat de evolutie van marketingtechnologieën wil volgen en hun impact op de spelers in de media- en marcomsector wil toelichten. Het project staat onder leiding van Patrick Steinfort (ex-directeur van BAM).
 
Onze nieuwe gelijknamige wekelijkse nieuwsbrief verschijnt vanaf 2 februari en op 7 februari openen we de deuren van onze MM Tech Club. Die verwelkomt elke maand gebruikers en technologiespelers om hun ervaringen en toekomstperspectieven te delen in de vorm van een afterwork event in The Merode in Brussel.
 
Op 7 februari huldigen we ons project in vanaf 18u en buigen ons nieuwsgierig over de nieuwe digitale werelden.
 
Om te beginnen zal Stefanie De Regel, oprichter van OneXR en moderator van de MM Tech Club, aan de hand van haar project ‘The Walking Museum’ tonen  hoe augmented en virtual reality concreet kunnen bijdragen aan het stimuleren van de culturele sector.
 
Sophie Nicaise en Frédéric Martins, respectievelijk Senior Media & Marketing Communication Consultant en Media & Programmatic Expert Lead bij ING België, zullen de lessen delen die zij hebben getrokken uit hun recente Roblox-activatie met de Rode Duivels en de Belgische Voetbalbond. Ze zullen het hebben over de vragen en uitdagingen waarmee de adverteerders vandaag geconfronteerd worden wat hun aanwezigheid in de metavers betreft. Een unieke kans om meer inzicht te verwerven in de impact op je activiteit.

Info en inschrijving hier.

Archief / TECH